کد خبر:37932
پ

التهاب در اردوگاه پکیج بند های تیم ملی با نام کیروش | حسین قدوسی در آستانه سکته!

در حالی که هنوز خبر خاصی در مورد برکناری کادر فنی تیم ملی و جایگزینی فردی دیگر منتشر نشده اما پکیج بندهای تیم ملی از همین حالا که انتخابات فدراسیون فوتبال در پیش است، احساس خطر کرده و با مطرح کردن شایعات بی اساس، نه تنها ترس و التهاب خود را از برکناری اسکوچیچ نشان […]

در حالی که هنوز خبر خاصی در مورد برکناری کادر فنی تیم ملی و جایگزینی فردی دیگر منتشر نشده اما پکیج بندهای تیم ملی از همین حالا که انتخابات فدراسیون فوتبال در پیش است، احساس خطر کرده و با مطرح کردن شایعات بی اساس، نه تنها ترس و التهاب خود را از برکناری اسکوچیچ نشان داده اند بلکه چهره واقعی خود در حمایت از این مربی بله قربان گو را رو کرده اند.

التهاب در اردوگاه پکیج بند های تیم ملی با نام کیروش | حسین قدوسی در آستانه سکته!

حسین قدوسی معاون سابق پرسپولیس که ید طولایی در مخالفت با کیروش و حمایت از برانکو(به سبب هواداری از تیم پرسپولیس) داشته و دارد به طور کلی نشان داده یکی از حامیان مربیان کروات است و از مخالفین سرسخت مربی سختگیری همچون کیروش است که نتایج درخشان و آبرومندی در جام جهانی گذشته برای ایران به ارمغان آورد و چه بسا اگر مهدی طارمی در دقیقه 90 آن توپ را به گل تبدیل کرده بود، ایران با کیروش از گروه مرگ جام جهانی به دور بعد صعود کرده بود و اگر کارشکنی برخی(+ اشتباه مدافع اتوبوسی مقابل ژاپن) نبود، ایران فاتح جام ملتهای آسیا شده بود.

باند رسانه ای که این روزها بابت خروج اسکوچیچ احساس خطر کرده است، به خوبی می داند با حضور کیروش، حضور برخی از ملی پوشان بی کیفیت فعلی تیم ملی(از جمله مدافع اتوبوسی) که اتفاقاً یا در حال حاضر یا در سالهای گذشته عضو پرسپولیس بوده اند در تیم ملی منتفی می شود و جالبتر اینجاست که باند رسانه ای از این موضوع به هراس افتاده اند که مبادا کیروش دوباره سکان هدایت تیم ملی را به دست بگیرد(آنها حاضرند هر مربی جایگزین اسکوچیچ شود جز کیروش) و مجیزگوهای تیم ملی از اسکوچیچ، باز هم رنگ جام جهانی را به خود نبینند چرا که حضور این افراد در جام جهانی مسلماً سود مالی خوبی در قرارداد آتی آنها با باشگاه هایشان خواهد داشت و احتمالاً حامیان این بازیکنان و اسکوچیچ نیز از این منفعت مالی بی نصیب نخواهند ماند.

از گوشه و کنار خبر می رسد، بازیکنان بزرگ تیم ملی موافق حضور اسکوچیچ در جام جهانی نیستند و معتقدند با وجود این مربی، در جام جهانی نتایجی را کسب خواهیم کرد که در ادوار گذشته کسب کردیم و این در حالیست که با توجه به حضور نسل طلایی فوتبال ایران و بازیکنان با کیفیتی که این تیم ملی در اختیار دارد و وضعیت نه چندان مناسب تیم ملی انگلیس و امریکا و ولز، کارشناسان معتقدند در صورت حضور یک سرمربی با کیفیت، تیم ملی ایران به سادگی از گروهش در جام جهانی صعود خواهد کرد اما اکثریت قریب به اتفاق کارشناسان معتقدند با اسکوچیچ یک بازنده محض در جام جهانی خواهیم بود چرا که او در بازیهای قبلی تیم ملی نشان داده کیفیت مربیگری او، بدون مهدی طارمی و سردار آزمون چیزی نزدیک به 0 است و فوتبال ملی ایران بیش از اینکه تاکتیک محور باشد، ستاره محور است.

 

مخالفین اسکوچیچ معتقدند تیم فعلی، دسترنج زحمات 8 ساله کیروش است که امروز مهدی طارمی ها، علیرضا جهانبخش ها، سردار آزمون ها، مجید حسینی ها و …. در آن پرورش یافته اند و او به خوبی با پتانسیل فنی اکثر بازیکنان تیم ملی آشنا است و با توجه به حضورش در فوتبال انگلیس، سبک بازی تیم ملی این کشور را به خوبی می شناسد و کار چندان سختی مقابل آمریکا و ولز نخواهد داشت.

 

اما در این بین افراد و باشگاه هایی که منافعشان در خطر است و به نوعی به برخی از بازیکنان قول حضور در تیم ملی و جام جهانی داده اند، مخالفت تغییر اسکوچیچ هستند تا صرفاً به منافع مالی از پیش تعیین شده خود برسند. آنها در حالی صعود ایران به جام جهانی با اسکوچیچ را فتح الفتوح می نامند که اگر توطئه وزارت ورزش سابق برای حذف کیروش انجام نشده بود، در همان بازیهای رفت، تیم ملی با کیروش بی دردسرترین صعود به جام جهانی را جشن گرفته بود اما همان دلالان که ویلموتس را آوردند امروز به دنبال ابقای اسکوچیچ هستند تا از کنار تیم ملی منافعی برای خود دست و پا کنند.

حسین قدوسی ها، کنعانی زادگان ها و شجاع خلیل زاده ها و … حق دارند نگران باشند اما نگرانی آنها در مقابل نگرانی میلیون ها ایرانی که رنگ ها و باند بازی در تیم ملی برایشان مهم نیست و آبروی ایران در جام جهانی برایشان مهمتر است، هیچ اهمیتی ندارد. نگران باشید عزیزان که مربی بعدی از رگ گردن به تیم ملی نزدیک تر است …

حلقه اول فساد در تیم ملی، با قطع حضور عزیزی خادم که یک بله قربان گوی کامل از سمت سلطانی فر بود صورت گرفت و پس از آن مشاورین اعظم وی (بخوانید دلالان رسانه ای) برکنار شدند و حالا نوبت به تغییر در فردی رسیده که به شکل عادی به نیمکت تیم ملی نرسید و با حمایت سایت بشکه3 نیوز(!) و رفقا، به نیمکت تیم ملی رسید(سایت مذکور را حدس بزنید).

وقتی کیروش قلم پای همین افراد را اطراف تیم ملی خرد کرد بسیاری از همین به ظاهر فعالین رسانه ای علیه او موضع گرفتند و تا سرحد امکان برای او حاشیه سازی و توطئه چینی کردند و امروز باید هم از بازگشت کیروش هراسان باشند …

 

در پایان ذکر این نکته ضروریست که حاضری خور اعظم شخص دراگان اسکوچیچ است که تیمی که کارلوس کیروش ساخته و پرداخته کرده بود را با انبوهی از لژیونرهای موفق در فوتبال اروپا تحویل گرفت و حالا حامیان او باد در گلو انداخته مدعی هستند بدون دردسر به جام جهانی صعود کردیم! البته معنای بدون دردسر را در بازی ایران مقابل لنان بدون مهدی طارمی دیدیم!! شاید آن روز که دلالان اطراف تیم ملی برای حضور دو مدافع مدنظرشان در جام جهانی، و حذف سیاوش یزدانی برنامه می ریختند، فکرش را هم نمی کردند که چرخ گردون گر بچرخد …

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید