کد خبر:12947
پ

اقدام مشکوک کمیته داوران در انتخاب داور جنجالی برای بازی استقلال و فولاد

اسامی داورانی که بازیهای هفته دوم لیگ برتر را قضاوت خواهند کرد اعلام شد و در عین شگفتی بار دیگر زاهدی فر که در دو فصل گذشته بارها و بارها با اشتباهات عجیب و محرز خود باعث از دست رفتن امتیازات حساس برای استقلال شده بود برای قضاوت فوق العاده نفسگیر استقلال و فولاد خوزستان […]

اسامی داورانی که بازیهای هفته دوم لیگ برتر را قضاوت خواهند کرد اعلام شد و در عین شگفتی بار دیگر زاهدی فر که در دو فصل گذشته بارها و بارها با اشتباهات عجیب و محرز خود باعث از دست رفتن امتیازات حساس برای استقلال شده بود برای قضاوت فوق العاده نفسگیر استقلال و فولاد خوزستان در اهواز انتخاب شد تا مشخص شود در انتخاب داوران برای بازی ها، نیات پشت پرده ای نهفته است.

 

اقدام مشکوک کمیته داوران در انتخاب داور جنجالی برای بازی استقلال و فولاد

اوج شیرین کاری زاهدی فر در نیم فصل اول فصل گذشته بود که خطای هند واضح کیروش استنلی در محوطه جریمه سپاهان را ندید و موجب اعتراض شدید استراماچونی و کادر فنی استقلال شد. در ادامه فیلمی از اشتباهات عجیب زاهدی فر در فصول گذشته علیه استقلال را مشاهده می کنید.

 

نکته مهمی که در این بین وجود دارد، به جنجال کشیده شدن بازی برگشت دو تیم در اهواز بود که باز هم اشتباه داور در اخراج علی کریمی آن بازی را به جنجال کشید که در ادامه داور آن بازی (سیدعلی) به دلیل اعتراض عارف غلامی او را نیز اخراج کرد تا استقلال در نیمه دوم نه نفره مقابل فولاد بازی کند.

اینکه کمیته داوران با علم به حساسیت این بازی بار دیگر یک داور جنجالی و حاشیه ساز را برای این دیدار حساس انتخاب کرده، خود گواه این است که مسئولینی که در کمیته داوران و دپارتمان داوری به چینش داوران می پردازند، هرگز صلاحیت حضور در پست های خود را ندارند چرا که هیچ عقل سلیمی برای این دیدار حساس، از یک داوری که حواشی زیادی علیه تیم استقلال داشته استفاده نمی کرد.

 

با توجه به جنجالی بودن بازی قبلی فولاد خوزستان و ذوب آهن، احتمالاً بازی فولاد خوزستان و استقلال از همین حالا کاندید جنجالی ترینبازی هفته و حتی فصل خواهد بود چرا که محمود فکری و جواد نکونام نیز که هر دو کاندید نشستن روی نیمکت استقلال بودند، برای اولین بار مقابل هم قرار خواهند گرفت و هیچ یک دوست ندارند بازنده این دیدار حیثیتی باشند که امتیازاتش در هفته های ابتدایی برایشان بسیار مهم خواهد بود.

 

 

 

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • علي 15 نوامبر 2020 / 5:55 ب.ظ

    مشخص هست وزير از الان براي قهرمان نشدن ايتقلال برنامه ريزي كرده و اين نوهين به شعور و شخصيت استقلالي ها و هواداران انها هستش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید