کد خبر:24806
پ

افشین پیروانی: با این شرایط در دربی بازی نمیکنیم!

افشین پیروانی گفت: قانون را اجرا نکنید بازی نمیکنیم؛ خواهان برابر شدن تعداد بازی‌ تیم ها و بعد از آن انجام دربی هستیم.   افشین پیروانی: با این شرایط در دربی بازی نمیکنیم! افشین پیروانی در ادامه اعتراضات به برگزاری دربی در شرایطی که تعداد بازی های دو تیم مساوی نیست، گفت: شب مسابقه ما […]

افشین پیروانی گفت: قانون را اجرا نکنید بازی نمیکنیم؛ خواهان برابر شدن تعداد بازی‌ تیم ها و بعد از آن انجام دربی هستیم.

 

افشین پیروانی: با این شرایط در دربی بازی نمیکنیم!

افشین پیروانی: با این شرایط در دربی بازی نمیکنیم!

افشین پیروانی در ادامه اعتراضات به برگزاری دربی در شرایطی که تعداد بازی های دو تیم مساوی نیست، گفت: شب مسابقه ما بازی دربی را اعلام کردند. اصلا اجازه ندادند مسوولان باشگاه ما از حق تیم دفاع کنند. نمی‌دانم دنبال چه هستند.

 

آقای سازمان لیگ! و آقای فدراسیون چرا از حق پرسپولیس دفاع نمی‌کنید؟ به چه عنوان بعد از 21 روز که تیم برمیگردد باید به قرنطینه برود؟ فکر بازیکنان نیستید؟ مطمئن باشید بازیکنان جان خود و خانواده‌شان را خیلی دوست دارند و رعایت کردند. اگر مشکل و بحثی بود مطمئن باشید خودمان می‌گفتیم که بیشتر ما را قرنطینه کنند. خدا شاهد است الان همه اعضای تیم از این تصمیم ناراحت و غمگین هستند.

پیروانی با تأکید بر اینکه استقلال باید بازی معوقه خود با صنعت نفت آبادان را برگزار کند، گفت: اگر قبلا این اتفاق نیفتاده بود، اگر به ما می‌گفتند فردا صبح که می‌رسید، 2 ساعت بعد از آن با استقلال بازی کنید هم حرفی نداشتیم. من اما می‌گویم چرا حرف مربی، مدیر و اعضای باشگاه دیگر به کرسی نشست و قبلا این کار را کردند؟

قانون اگر هست باید برای همه باشد و همانطور که پیش از این ما مجبور شدیم با همه مشکلات دیدارهای معوقه خودمان را با فشردگی بیشتر انجام دهیم، اکنون نیز فقط خواهان اجرای قانون و تکرار آن تصمیم برای برابر شدن تعداد بازی‌ تیم ها و بعد از آن انجام دربی هستیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید