کد خبر:8928
پ

افشای نام مهره مخفی وزیر ورزش در استقلال توسط خطیر | او استرا را فراری داد

همانطور که در لایو اینستاگرام علی خطیر احتمالاً دیدید یا از اخبارش مطلع شدید، او به دو مورد مهم در خصوص نقش وزارت ورزش در جدایی استراماچونی اشاره کرد که به نظر می رسد این موضوعات، همه گمانه زنی ها مبنی بر فراری دادن استراماچونی به دست عوامل وزیر ورزش در استقلال را اثبات می […]

همانطور که در لایو اینستاگرام علی خطیر احتمالاً دیدید یا از اخبارش مطلع شدید، او به دو مورد مهم در خصوص نقش وزارت ورزش در جدایی استراماچونی اشاره کرد که به نظر می رسد این موضوعات، همه گمانه زنی ها مبنی بر فراری دادن استراماچونی به دست عوامل وزیر ورزش در استقلال را اثبات می کند.

 

افشای نام مهره مخفی وزیر ورزش در استقلال توسط خطیر | او استرا را فراری داد

افشای نام مهره مخفی وزیر ورزش در استقلال توسط خطیر | او استرا را فراری داد

علی خطیر در بخشی از صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که نیک بین یکی از معاونین سلطانی فر در ساعات بامداد با او تماس گرفته و مدعی شده وزیر ورزش از وی خواسته تا بر علیه استراماچونی مصاحبه کند تا رفتن استرا از استقلال نزد هواداران استقلال قابل هضم تر باشد.

 

در بخش دیگری از صحبتهای خطیر به این نکته بر خوردیم که او با نام بردن از کارشکنی مسلم و حتمی اسماعیل خلیل زاده به نقش مخربش در جدایی استرا اشاره کرد. خطیر در گفتگوی زنده ش به این مورد اشاره کرد که اسماعیل خلیل زاده علی رغم اینکه پول انتقال مجید حسینی را در حسابش داشت اما از پرداخت آن به استراماچونی طفره می رفت و با امروز و فردا کردن در واریزش به حساب استراماچونی، زمینه عصبانی شدن استرا و فسخ قرارداد او را مهیا ساخت. نکته جالب در خصوص اسماعیل خلیل زاده اینکه  او تنها فردی از کادر مدیریت استقلال است که در طول چند سال اخیر که کادر مدیریت استقلال با تغییرات زیاد مواجه شده، همچنان پای ثابت هیئت مدیره آبی ها بوده و به نظر می رسد مهره اصلی وزارت ورزش برای اجرایی کردن دستورات وزیر در استقلال او بوده است و متاسفانه این فرد که سوء نیتش به استقلال با صحبتهای خطیر ثابت شده، هنوز در باشگاه استقلال سمت دارد!

 

حال باید منتظر ماند و دید وزیر ورزش و اسماعیل خلیل زاده چه واکنشی نسبت به افشای این موارد توسط علی خطیر از خود نشان خواهند داد و آیا پاسخی برای این اتهامات دارند؟

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • مهدی از کرمان 7 اکتبر 2020 / 11:42 ق.ظ

    خطیر راست میگوید روزی وزیر گفت استرا پر انرزی تیم تمرین میداده گفتم کار استقلال تمومچرا خطیر هیات مدیره نمیگذارند
    خلیل زاده دست از سر استقلال بردار

  • هژار 7 اکتبر 2020 / 11:06 ق.ظ

    واقعا مملکت دست روحانی ووزیرانش به ویرانه وفسادخانه تبدیل شده وروزبه این زودی منجر به سرنگونی می شود

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید