کد خبر:29218
پ

افشای نامه خجالت آور احمد مددی به هرویه میلیچ و تهدید وی

شاید کمتر هوادار استقلالی پیدا شود که تصور می کرد از امیرحسین فتحی و احمد سعادتمند هم بدتر سکان هدایت استقلال د بخش مدیریت را به دست می گیرد اما حضور احمد مددی به عنوان مدیرعامل استقلال، همه معادلات را به هم زد چرا که او با اختلاف نسبت به سایرین بدترین مدیرعامل استقلال در […]

شاید کمتر هوادار استقلالی پیدا شود که تصور می کرد از امیرحسین فتحی و احمد سعادتمند هم بدتر سکان هدایت استقلال د بخش مدیریت را به دست می گیرد اما حضور احمد مددی به عنوان مدیرعامل استقلال، همه معادلات را به هم زد چرا که او با اختلاف نسبت به سایرین بدترین مدیرعامل استقلال در چند سال گذشته محسوب می شود که به گفته سرمربی تیم، عمداً یا سهواً خسارات مادی و معنوی زیادی به باشگاه استقلال وارد کرده است. در جدیدترین افشاگری علیه مددی، نامه ای از باشگاه استقلال در رسانه های منتشر شده که به موجب آن، هرویه میلیچ بابت اظهاراتش در برنامه فوتبال برتر تهدید و جریمه شده است.

 

 

افشای نامه خجالت آور احمد مددی به هرویه میلیچ و تهدید وی

1/مددي در نامه‌اي به ميليچ گفته چرا درمصاحبه تلویزیونی گفتي امكانات پرسپوليس مثل رئال مادريد است و یا چرا گفتی به خاطرمجیدی برمیگردم اما حاصرنیستم با مددی واین تیم مدیریت کارکنم.یعنی علیه مدیریت صحبت کردی وحالا باید برگردی و‌پاسخگو باشی وگرنه جریمه میشی!

 

2/ مددی حتي وقتي ميليچ رفته به جاي دلجويي او دارد سياستي كه درموردفرشيد اسماعيلي، دياباته‌،رشيد وهركه تونست در مورد او هم پيش ميگيرد مدیراستقلال میخواهدجریمه کند واین برخورد با بازیکنان باکیفیت استقلال با این هدف است که آنها سال بعد علاقه‌ای به ماندن نداشته باشند!

 

3/بازیکنانی نظیر فرشیداسماعیلی،رشیدمظاهری،دیاباته، میلیچ و…هرکسی که راجع به استقلال حقایق را بگوید با برخورد وجریمه مددی مواجه میشود تا علاقه ای برای ماندن نداشته باشد…

 

نقل به مضمون از خبرنگار حوزه ورزش: محمد زارعی

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • sohrab 24 آگوست 2021 / 11:49 ق.ظ

    کسانی که ضرر به باشگاه و یا هر اداره ای وارد میکنند با ید مورد باز خواست و شاید هم دادگاهی قرار بگیرند این جور نیست که یکی از بالا انتخواب بشه بعدخراب کاری کنه بعدش یکی دیگه جایگزینش بشه . نخیر . مدیریت و مسئولیت را افراد نباید خیلی خوشحال باشند که میگیرند بلکه چند برابر حقوق و مزایایی که میگیرند باید مسئولیت داشته باشند تا هر کسی هوس مدیر شدن و مسئول شدن نکنه .

  • sohrab 24 آگوست 2021 / 11:36 ق.ظ

    مددی باید عوض شود و این موجب رشد استقلال خواهد بود مددی فکرمیکنه از بالا به پایین دستور دادن یعنی مدیریت کردن .برو اقا تو خیلی چیزها رو هنوز یاد نگرفتی .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید