کد خبر:44745
پ

افشای سند بی وجدانی کارشناسان داوری پرسپولیس و هوادار توسط خبرگزاری تسنیم: اصلا خطا نبود!

پس از پایان بازی پرسپولیس و هوادار به طرز عجیبی جو رسانه ای مبنی بر مظلوم واقع شدن تیم پرسپولیس و متضرر شدن این تیم به راه افتاد. به طوری که ابتدا حیدر سلیمانی هر دو پنالتی هوادار را اشتباه قلمداد کرد و پنالتی پرسپولیس را درست دانست و سپس در یک برنامه تلویزیونی پرسپولیس […]

پس از پایان بازی پرسپولیس و هوادار به طرز عجیبی جو رسانه ای مبنی بر مظلوم واقع شدن تیم پرسپولیس و متضرر شدن این تیم به راه افتاد. به طوری که ابتدا حیدر سلیمانی هر دو پنالتی هوادار را اشتباه قلمداد کرد و پنالتی پرسپولیس را درست دانست و سپس در یک برنامه تلویزیونی پرسپولیس به عنوان متضررترین تیم از اشتباهات داوری معرفی شد تا در آستانه دربی، جوسازی رکن رسانه ای مافیای فساد در فوتبال ایران فعال شده باشد.

اما نکته جالب اینکه تیم هوادار در بازی مقابل پرسپولیس یک قربانی بزرگ بود. قربانی اشتباهات داوری سریالی به سود پرسپولیس که با وارونه نمایی رسانه های فاسد و برخی کارشناسان داوری فاسد به طور دیگری معرفی می شود.

همانطور که خبرگزاری آنا روز گذشته با انتشار تصویری واضح نشان داد در صحنه پنالتی مسعود شجاعی، برای بار n م بیرانوند در حین ضربه پنالتی خطا کرده و قبل از ضربه به جلو آمده امروز خبرگزاری تسنیم با انتشار کلیپی از نمای پشت دروازه نشان داد که برخورد مهدی ترابی با بازیکن هوادار در دقیقه 4 بازی نه تنها خطای بازیکن هوادار نبوده بلکه داور می توانست به دلیل ضربه ترابی با آرنج به گلوی بازیکن هوادار به او کارت زرد نشان دهد(کارت زردی که او را از دربی محروم می کرد). فوتبالی ها می دانند دریافت یک گل در دقایق ابتدایی چه تاثیر منفی بر روی تیمی که روی کاغذ ضعیف تر به نظر می رسد دارد و داور این مسابقه به سادگی فشار روانی را با این اشتباه خود از روی پرسپولیس برداشت و تمرکز تیم هوادار را در نیمه اول بر هم ریخت.

در ویدئوی مذکور مشخص است که حتی اگر هم خطایی بوده(که مشخص شد اول ترابی خطا کرده) این خطا بیرون محوطه جریمه رخ داده و شروع خطا از بیرون محوطه جریمه بوده و هرگز نمی توانست پنالتی باشد.

مشخص نیست داوران در بازی های پرسپولیس چطور به یکباره نمره چشمانشان بالا می رود که خطاهای بیرون محوطه را داخل می گیرند (خطای بازیکن مس رفسنجان بر روی مهدی عبدی هم دو متر بیرون از محوطه بود اما داخل گرفته شد و پنالتی!) و صحنه هایی که هیچ برخوردی بین بازیکن حریف با مهاجم پرسپولیس به وجود نمی آید هم برای این تیم پنالتی گرفته می شود!(کافیست به صحنه آهسته صحنه ای که بر روی پریرا مقابل پیکان پنالتی گرفته شد دقت کنید) یا صحنه ای که به طور واضح قبل ضربه پنالتی به جلو می پرد را نمی بینند!

عملکرد بحث برانگیز و یک طرفه داوران در بازی های اخیر منجر به نگرانی استقلالی ها در آستانه دربی شده است به طوری که آنها با این وضعیت و عدم اعلام پنالتی به سود تیمشان در دربی اخیر به این یقین رسیده اند که پرسپولیس با حمایت داوری در بازی فینال حاضر خواهد شد و به همین جهت خواهان استفاده از داور خارجی بی طرف شده اند که یان مسئله با مخالفت باشگاه پرسپولیس مواجه شده که این روزها شیرینی استفاده از اشتباهات داوران داخلی را با تمام وجود حس می کند.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • دستپاچه 29 مه 2023 / 2:37 ق.ظ

    غم‌انگیز این که با وجود تمام این افشاگری ها هیچ اتفاقي نمی افته و نمی افته و اونایی که تقلب می کنن همیشه به هدف شون می رسن … درست مثل جامعه … هر کی پارتی و پول و زور بیشتری داره برنده می شه … واسه ما هم تنها دلخوشی وجود امثال شما س که حقایق رو بازگو می کنید ….

  • کوروش 28 مه 2023 / 2:52 ب.ظ

    والا ما که دیگه از این همه فساد و حق خوری علنی خسته شدیم و جامها و مقام های اهدایی به این تیم حکومتی ذره ای ارزش و اعتبار نزد هواداران سایر تیمها نداره ، منتظر روی کار آمدن یه سیستم پاک و عاری از این فسادها هستیم و روزی که تک به تک این مفسدان نزد دادگاه عادل اعتراف کنند و مثل ایتالیا این جامها پس گرفته بشه ، که اگه تا اون موقع استقلالو منحل نکنن !!؟ اینها که با داور خارجی مخالفت کردن ببینید 4 شنبه چه سناریویی برامون دارن ؟؟!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید