کد خبر:5597
پ

افشای جزئیات پیشنهاد منچسترسیتی به لیونل مسی

باشگاه منچسترسیتی انگلیس از مشتریان پر و پا قرص لیونل مسی ستاره تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا به حساب می‌آید. حالا این باشگاه برای عقد قرارداد با مسی بند جدیدی را در قرارداد این بازیکن قرار داده است. بنابر ادعای سایت اس‍پورت قرارداد مسی با منچسترسیتی ۵ ساله خواهد بود. این قرارداد به ۲ بخش زمانی مجزا تقسیم خواهد شد. ۳ سال […]

باشگاه منچسترسیتی انگلیس از مشتریان پر و پا قرص لیونل مسی ستاره تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا به حساب می‌آید. حالا این باشگاه برای عقد قرارداد با مسی بند جدیدی را در قرارداد این بازیکن قرار داده است.

بنابر ادعای سایت اس‍پورت قرارداد مسی با منچسترسیتی ۵ ساله خواهد بود. این قرارداد به ۲ بخش زمانی مجزا تقسیم خواهد شد. ۳ سال از این قرارداد مختص باشگاه منچسترسیتی است و ۲ سال دیگر را مسی با باشگاه نیویورک در لیگ ام ال اس آمریکا قرارداد امضاء خواهد کرد.

مسی از این قرارداد برای هر فصل بدون احتساب مالیات ۱۰۰ میلیون یورو دریافت می‌کند و در عرض ۵ سال حدود ۷۵۰ میلیون یورو کسب می کند. ليونل مسی همچنين بابت حضور احتمالی خود در نیویورک صاحب ۲۵۰ میلیون یورو خواهد شد. این قرارداد برای جلوگیری از دور زدن قوانین فیرپلی مالی (FFP) توسط باشگاه منچسترسیتی نوشته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید