کد خبر:5316
پ

افشای تحریف مصاحبه شیخ دیاباته در برنامه فوتبال برتر + فیلم

به نظر می رسد نسخه برنامه فوتبال برتر با تحریف ترجمه صحبتهای شیخ دیاباته نیز پیچیده شد و اندک مخاطبین این برنامه نیز به واسطه دروغ گویی گردانندگان این برنامه با ریزش مواجه خواهد شد. آنچه در ادامه می بینید، بخشی از تحریف در ترجمه مصاحبه شیخ دیاباته است که در این برنامه اینگونه به […]

به نظر می رسد نسخه برنامه فوتبال برتر با تحریف ترجمه صحبتهای شیخ دیاباته نیز پیچیده شد و اندک مخاطبین این برنامه نیز به واسطه دروغ گویی گردانندگان این برنامه با ریزش مواجه خواهد شد. آنچه در ادامه می بینید، بخشی از تحریف در ترجمه مصاحبه شیخ دیاباته است که در این برنامه اینگونه به مخاطبینالقا شد که او پرسپولیس را شایسته ترین تیم ایران برای قهرمانی لقب داده است و قهرمانی این تیم را تبریک گفته است و این در حالی بود که در اصل این گونه نبوده است.

 

افشای تحریف مصاحبه شیخ دیاباته در برنامه فوتبال برتر + فیلم

 

دیاباته⁩ در این قسمت از مصاحبه حرفی از لیاقتِ ⁧پیروزی⁩ برای قهرمانی نمی زند در حالی که مترجم در تحریفی آشکار این قسمت را آنطور که به او دیکته کرده اند ترجمه میکند!

‏Cette saison Persepolis a fait une très très belle saison. J’ai beaucoup de respect pour Persepolis.
‏J’ai vu beaucoup de bons joueurs.

ترجمه اصلی : ‏در این فصل پرسپولیس یک فصل بسیار خوب را پشت سر گذاشت. احترام زیادی برای پرسپولیس قائلم. بازیکنان خوبی دیدم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید