کد خبر:37865
پ

افشاگری عزیزی خادم از پشت پرده پرداخت 10 میلیارد تومان به پرسپولیس

عزیزی خادم رئیس معذول فدراسیون فوتبال شب گذشته با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی قصد داشت از حق ضایع شده خود در مجمع دفاع کند. او در لا به لای صحبتهای خود دست به افشاگری بزرگی زد که برای باشگاه پرسپولیس و وزیر ورزش گران تمام خواهد شد.   عزیزی خادم در توضیح چرایی […]

عزیزی خادم رئیس معذول فدراسیون فوتبال شب گذشته با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی قصد داشت از حق ضایع شده خود در مجمع دفاع کند. او در لا به لای صحبتهای خود دست به افشاگری بزرگی زد که برای باشگاه پرسپولیس و وزیر ورزش گران تمام خواهد شد.

 

عزیزی خادم در توضیح چرایی کمک 10 میلیاردی فدراسیون به پرسپولیس گفت :

 

شخص وزیر ورزش یعنی حمید سجادی با دیدن تجمع هواداران پرسپولیس مقابل وزارت ورزش با او تماس گرفته و خواستار پرداخت فوری 10 میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس شده است و این پرداخت ها نیز برای اولین بار نبوده و در سالهای گذشته نیز چنین پرداخت هایی انجام شده بود!

 

با این افشاگری واضح عزیزی خادم مشخص می شود که چرا صحبت از حمایت وزارت ورزش از یک تیم خاص که در سالهای گذشته نیز مطرح بود، حرف بیراهی نبوده و به سبب همین کمک های غیرعادی که نصیب سایر تیم ها نمی شد و تنها یک تیم خاص از آن بهره می برد، هواداران سایر تیمها، لقب تیم وزارتی را به پرسپولیس داده بودند.

 

نکته جالب اینکه علت این پرداخت به تجمع هواداران پرسپولیس ربط داده شد و اگر به واقع چنین باشد، این سوال مطرح می شود که آیا اگر هواداران سایر تیمها نیز مقابل وزارت ورزش تجمع کنند مشمول دریافت کمک 10 میلیاردی می شوند؟ چطور تا پیش از این هیچ پرداخت یا مساعدتی با باشگاه استقلال و هوادارانش که چندین بار مقابل وزارت ورزش بنا به موضوعات مختلف تجمع کردند، صورت نگرفت؟ آیا این بدعت غلط تنها برای یک تیم خاص است؟

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • کیسه ی بی آبرو 4 جولای 2022 / 5:37 ب.ظ

    آقای میثم فراهانی کیسه کش که در فهمیدن و درک مشکل داری مثل همه ی کیسه تنان منظور عزیزی خادم کمکهای فراوان به تیم حکومتی و سوگلی الاستقلال بوده نه تیم مردمی پرسپولیس قهرمان یک کم مغز پوکیده تان را به کار اندازید تا مسائل را به درستی بفهمید آقایان عقده ای همین الان تیم حکومتی شما 36 میلیارد به سازمان لیگ بدهکار است و با قلدری پرداخت نمیکنید همیشه همینطور قلدر بوده اید و هستید و حقایق را وارونه جلوه میدهید تا کی عوامفریبی و کذب و تهمت و افترا خجالت بگشید

    • هانی 4 جولای 2022 / 6:49 ب.ظ

      شل مغز منظور عزیزی خادم رو تو باید بگی ؟ یابو علفی میشینی پای منقل حسین قدوسی اراجیف میبافی؟ 36 میلیارد رو از کجات در اوردی؟ یه درصد فکر کن چنین چیزی باشه بقیه تیما اعتراض نکنن . اون صادق درودگر عوضی هوچی گری و سلیطه بازی در نیاره . خود درودگر این پروسه رو به وجود اورده و باید پای لرزش بشینه سلطیه . کمک به لنگ حکومتی از دیرباز بوده چیز عجیبی نیست که

    • لنگیه کیسه کش هشت تایی بوسیله سرورش استقلال تاج فوتبال ایران 6 جولای 2022 / 9:12 ق.ظ

      فقط یک احمق یا بی وجدان دروغگو از حرفای خادم پیروزی چی که به صراحت گفته کمک یک میلیاردی را بدستور وزیر ورزش به تیم پیروزی داده و این کمک ها قبلا هم به اون باشگاه حکومتی انجام شده بطور معکوس برداشت می کنه یا فهم معکوس می کنه . آخه کجای این حرفای رییس سابق فدراسیون فوتبال اشاره به کمک به تیم مردمیه استقلاله ؟!!!خادم پیروزی چی به صراحت گفته این کمک به تیم پیروزی بدستور مستقیم وزیر ورزش انجام شده و قبلا هم چنین کمک هایی به تیم پیروزی شده. این جاست که می گیم پیروزی حکومتیه و تقریبا همه جاماش بی ارزشه چون با کمک حکومت و مافیا بدست اومده . به همین خلطره که تو اسیا هیچی نمیشن . فقط استقلال کبیر اسیا تیم مردمیه و توی همه این سالها حقشو خوردن .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید