کد خبر:5290
پ

افشاگری جنجالی کرمانشاهی: داور دربی من بودم اما دستان پشت پرده عوضم کردند!

با افشاگری کرمانشاهی در خصوص انتخاب شدن زاهدی فر برای قضاوت دربی جام حذفی به نظر می رسدبار دیگر شاهد جنجال در این بازی حساس باشیم.   کرمانشاهی: داور دربی من بودم اما دستان پشت پرده عوضم کردند! زاهدی فر چگونه انتخاب شد؟   صفیری رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال: زاهدی فر انتخاب کمیته داوران […]

با افشاگری کرمانشاهی در خصوص انتخاب شدن زاهدی فر برای قضاوت دربی جام حذفی به نظر می رسدبار دیگر شاهد جنجال در این بازی حساس باشیم.

 

کرمانشاهی: داور دربی من بودم اما دستان پشت پرده عوضم کردند!

کرمانشاهی: داور دربی من بودم اما دستان پشت پرده عوضم کردند!

زاهدی فر چگونه انتخاب شد؟

 

صفیری رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال: زاهدی فر انتخاب کمیته داوران برای دربی نبود!/ فضا برای کار کردن مهیا نیست

کمیته داوران یک زیرمجموعه به نام کمیته چیدمان داوری دارد که شامل بنده، آقایان شکور و نیرویار هستند. طبق مصوبه ای‌اف‌سی و فدراسیون فوتبال، ما چیدمان داوران در لیگ برتر و لیگ یک را انجام می‌دهیم.

طبق روال، داوران نیمه نهایی جام حذفی را انتخاب کردیم و جهت ابلاغ اسامی را به دپارتمان داوری ارسال نمودیم که متأسفانه امروز متوجه شدیم که داور و ناظر بازی تغییر کرده‌اند.

انتخاب ما برای قضاوت در دربی رضا کرمانشاهی بود و ناظر داوری هم آقای شکور، اما در کمال تعجب دیدیم که داور مسابقه محمدحسین زاهدی‌فر شده و ناظر داوری هم حسن کامرانی‌فر، اینها انتخاب کمیته داوران نبودند.

کمیته داوران هیچ مسئولیتی در مورد انتخاب این داور برای دربی برعهده نخواهد گرفت. کرمانشاهی انتخاب ما برای قضاوت در این مسابقه بود و دومین گزینه ما هم پیام حیدری بود.

 

داور اصلی دربی که بود؟

کرمانشاهی داور اصلی دربی در این خصوص گفت:

کمیته تخصصی داوران پس از ارزیابی عملکردم در دیدارهای گذشته، من را به عنوان داور دربی انتخاب کرد. انتخاب بنده به عنوان داور به مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ارسال شد و ایشان هم تأیید کردند، اما آقای سهرابی در دپارتمان داوری به دلیل خصومت شخصی و مشکلی که با اسماعیل صفیری رئیس کمیته داوران داشت، «زیر آب» من را در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال زد.
وی افزود: سهرابی یک هفته گذشته در محفل خصوصی گفته بود که من باید داوران را انتخاب کنم، در صورتی که به او اجازه چینش داوران داده نمی‌شد. متأسفانه در 20 دقیقه داور دربی را انتخاب کردند. دست‌های پشت پرده فوتبال اینها هستند، نه ما داوران. تیم‌ها باید بدانند ما داوران دست‌های پشت پرده نیستیم و آب از سرچشمه کثیف است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید