کد خبر:10342
پ

افشاگری جنجالی پیشکسوت استقلال علیه وزیر ورزش

فرزامی، پیشکسوت استقلال و عضو پیشین هیئت مدیره این تیم در جدیدترین صحبتهای خود ادعاهای جنجالی علیه وزیر ورزش و اسماعیل خلیل زاده مطرح کرد.   افشاگری جنجالی پیشکسوت استقلال علیه وزیر ورزش وزیر به رفقایش در استقلال پست می‌دهد تا مشهور شوند / رابطه «سلطانی‌فر و خلیل‌زاده» به زمان استانداری‌ در گیلان برمی‌گردد. ?تأسف‌بار […]

فرزامی، پیشکسوت استقلال و عضو پیشین هیئت مدیره این تیم در جدیدترین صحبتهای خود ادعاهای جنجالی علیه وزیر ورزش و اسماعیل خلیل زاده مطرح کرد.

 

افشاگری جنجالی پیشکسوت استقلال علیه وزیر ورزش

افشاگری جنجالی پیشکسوت استقلال علیه وزیر ورزش

وزیر به رفقایش در استقلال پست می‌دهد تا مشهور شوند / رابطه «سلطانی‌فر و خلیل‌زاده» به زمان استانداری‌ در گیلان برمی‌گردد.

?تأسف‌بار است که اسپانسرها مصاحبه می‌گویند جلو جلو هم پول داده‌اند ولی خبر می‌رسد که پولی به حساب دیاباته، میلیچ یا دیگر طلبکاران واریز نشده است.

? نکند این همه پولی که از اسپانسر دریافت می‌شود جایی دیگر هزینه می‌شود؟

?این مدیران همگی منصوبین سلطانی‌فر هستند که این بلاها را سر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس درآورده‌اند و باید توسط نهادهای نظارتی بازخواست شوند.

?سعادتمند هر چه سعادت بود را از استقلال گرفت. فتحی وقتی از استقلال برکنار شد، مدیریت ویترین ورزش ایران را به عنوان دستمزد گرفت و رئیس مجموعه انقلاب شد؛ از اینها عجیب تر سراغ دارید.

?سلطانی‌فر وقتی استاندار گیلان بود، یکی از سرمایه داران گیلانی و هتل‌دار معروف آن استان (اسماعیل خلیل‌زاده) را به هیأت مدیره باشگاه استقلال می برد، آدم شک می کند. اینکه برخی افراد رفقای خود را 4 ماه یکبار رئیس باشگاه استقلال کنند تا به شهرت برسند ایراد دارد.

?این سلطانی‌فر بود که باعث شد خلیل زاده‌ها، فتحی‌ها، افتخاری‌ها و سعادتمندها بیایند و این اتفاقات ظرف 3، 4 سال برای استقلال رخ دهد.

?من که چشمم از این مجلس هم آب نمی‌خورد که بخواهد با وزیر برخورد کند. آقایان خودشان را به آن راه زده اند. فقط آرزو می کنم این چند ماه زودتر بگذرد و استقلال و پرسپولیس نفس راحتی بکشند!

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • سارا 20 اکتبر 2020 / 1:57 ب.ظ

    کاملا درست گفتن مجلس هم هیچ کاری نمی کنه همشون مثل همن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید