کد خبر:26802
پ

افشاگری جنجالی پندار توفیقی علیه پرسپولیس و طارمی و وزارت ورزش

پندار تویقی معاون وقت استقلال که د مان مدیریت رضا افتخاری در این تیم حضور داشت، شب گذشته در کلاب هاوس افشاگری جنجالی علیه پرسپولیس و وزارت ورش مطرح کرد.   افشاگری جنجالی پندار توفیقی علیه پرسپولیس و طارمی و وزارت ورزش 🔹از وزارت ورزش با شرمان ایجنت تیام و جباروف تماس گرفتن، تا تیام […]

پندار تویقی معاون وقت استقلال که د مان مدیریت رضا افتخاری در این تیم حضور داشت، شب گذشته در کلاب هاوس افشاگری جنجالی علیه پرسپولیس و وزارت ورش مطرح کرد.

 

افشاگری جنجالی پندار توفیقی علیه پرسپولیس و طارمی و وزارت ورزش

🔹از وزارت ورزش با شرمان ایجنت تیام و جباروف تماس گرفتن، تا تیام و جباروف با توفیقی مذاکره و توافق نکنند.

🔹وزارت ورزش از هر روشی برای زدن من استفاده کردند، حتی با ایجنت‌ها و دلال‌ها برای زدن من و استقلال ارتباط برقرار کردند و سیدمجید حسینی، تیام و جباروف را که بازیکنان استقلال بودند فروختند.

🔹من با سیدجلال حسینی پیش قرارداد نوشتم، منصوریان گفت به خاطر اینکه سید جلال توسط پیروزی‌چی‌ها اذیت نشود، من از جلال حسینی گذشتم.

🔹من و منصوریان با امیری تمام کرده بودیم، که حسیم هدایتی شبانه در اردوی تیم‌ملی به امیری به صورت نقد یورو پرداخت کرد و با ایشان قرارداد بستند.

🔹فرشید باقری هافبک محبوب برانکو بود و به محض جذب او، از دفتر وزارت وقت (گودرزی) تماس گرفتند و با فریاد من را توبیخ کردند و جلوی نقل‌وانتقالات را بستند

🔹بعد از مصاحبه و پست اینستاگرامی علیه تخلف طارمی از مسئولین باشگاه رقیب(پیروزی) تهدید به مرگ و چاقو خوردن شدم.
🔹کافی بود در ماجرای طارمی باشگاه پشت من ایستاد. حتی افتخاری به من گفت پشت این موضوع را نگیر و سایر منتصبین وزارتخانه ورزش هم گفتند این پرونده را پیگیری نکن و اگر باشگاه پشت من می‌ایستاد می‌شد قهرمانی‌های پیروزی و برند #پوکر_جعلی را با چالش جدی مواجه کرد!

🔹اکبر ملکی نماینده وزارت ورزش گفت تجمع توسط توفیقی سازماندهی شده است و حراست وزارت ورزش به من گفت که اگر خون از دماغ کسی بیاید پای تو نوشته میشود و من را مجبور کردند مصاحبه کنم که وزارت رنگی نیست!

🔹در جلسه‌ی بین وزیر ورزش مدیرعامل استقلال‌ (افتخاری) و مدیرعامل پیروزی (گرشاسبی) توافق کردند تا سوپرجام (به درخواست برانکو و شفر) به تاخیر بیوفتد.
بعد از ارسال نامه‌ی استقلال باشگاه پیروزی نامه‌ی خود را ارسال نکرد(؟!)
و فدراسیون رای به ۳-۰ شدن بازی به نفع پیروزی داد(!)

🔹طبق مصوبه هیئت‌مدیره باید مدیرعامل را تعیین کنند ولی معاون وزارت ورزش چنین اجازه‌ای به هیئت‌مدیره نداد.
وزارت ورزش در تمامی تصمیمات باشگاه استقلال دخالت میکند و مدیریت استقلال را با رفیق‌بازی انتصاب می‌کند!!

🔹قرارداد با اسپانسرهای مشترک مستقیما با دستور وزارت‌ورزش بسته شده است و اسپانسرها در پرداخت منابع مالی بین دو باشگاه تبعیض قائل بودند.

 

پی نوشت: با این افشاگری تکان دهنده امرو با قاطعیت می توان از حمایت وزارت ورزش از تیم پسپولیس صحبت کرد و حمیدرضا گشاسبی مدیرعامل وقت پرسپولیس را که به زعم خود در موضوع سوپرجام زرنگی کرده و استقلال را دور زده عمر و عاص این فوتبال نامید که در حضور وزیر یک حرف زده و پس از خروج از جلسه، حرفش را عوض کرده است. در افشاگری جنجالی پندار توفیقی به موارد متعددی از جمله ورود به موضوع جعل قرارداد طارمی، هایجک نقل و انتقالاتی، عدم تمدید قرارداد با تیام و جبارف و … اشاره شده که همگی حاکی از حمایت پشت پرده از تیم پرسپولیس توسط وزارت ورزش است و جایی برای حاشا و انکار باقی نمانده است. البته آقایان با قلدری هر کاری دلشان خواسته در این سالها انجام دادند و به احدی نیز پاسخگو نبوده اند و در وزهای پایانی مامویتشان نیز قطعاً پاسخگو نخواهند بود و تنها به ریش هواداران فوتبال پاک می خندند که چطور در 4 سال اخیر فوتبال ملی و باشگاه ایران را به لجن کشیدند.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • محمدرضا 2 ژوئن 2021 / 2:31 ب.ظ

    طی تمام سال‌های عمرم به جرأت میگویم موجودی پست تر
    و کثیف تر از سلطــانی فـــر ندیده ام ، صد البته که اعوان و
    انصارش هم همگی از جنس و قماش خودش می‌باشند 😡

  • رضا 31 مه 2021 / 12:32 ب.ظ

    متاسفانه پشتوانه خلافکاری هاشون تعصب هوادارن بی شمارشان است.تازه اینا بیرانوند هم که استقلالی دو نبش بود با پول هدایتی گرفتند..

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید