کد خبر:37586
پ

افشاگری اسلامیان از کارشکنی سلطانی فر در اخراج کیروش

اسلامیان یکی از اعضای سابق فدراسیون فوتبال با حضور در استودیوی یک برنامه اینترنتی دست به افشاگری جنجالی علیه وزیر ورزش سابق یعنی مسعود سلطانی فر زد. او مدعی شد شخص وزیر ورزش مستقیماً دستور اخراج کیروش را صادر کرده و این در حالیست که پیشتر مدام اعلام می شد، جایگاه و منزلت وزیر ورزش […]

اسلامیان یکی از اعضای سابق فدراسیون فوتبال با حضور در استودیوی یک برنامه اینترنتی دست به افشاگری جنجالی علیه وزیر ورزش سابق یعنی مسعود سلطانی فر زد. او مدعی شد شخص وزیر ورزش مستقیماً دستور اخراج کیروش را صادر کرده و این در حالیست که پیشتر مدام اعلام می شد، جایگاه و منزلت وزیر ورزش بالاتر از این صحبتهاست که به این مسائل ورود کند اما این روزها ظاهراً ثابت شده، همه اتفاقات فوتبالی را وزیر ورزش با تنزل جایگاه شخصاً پیگیری می کرده است!

 

افشاگری اسلامیان از کارشکنی سلطانی فر در اخراج کیروش

روز گذشته نیز احمد سعادتمند در افشاگری دیگر مدعی شد، وزیر ورزش و عواملش مانع از حضور الکس نوری در استقلال شده اند و احتمالاً همین سناریوها در خصوص دستور از بالا برای رفتن استراماچونی از استقلال نیز صادر شده بود چرا که امروز باشگاه استقلال به لطف سوء مدیریت آقایان که از کیسه خلیفه بخشیدند، می بایست کل مبلغ قرارداد این مربی را در حالی که مدت حضورش در استقلال به یک نیم فصل هم نرسید، پرداخت کند. ای کاش نهادهای نظارتی با ورود به این پرونده ها و برخورد با متخلفین، کلیه منابع هدر رفت بیت المال را از جیب مبارک آقایانی که باعث به وجود آمدن این پرونده های مالی در فیفا شده اند، پرداخت می کرد. هنوز هم که هنوز است، مقصر عقد قرارداد ننگین و ترکمانچای فدراسیون با ویلموتس مشخص نشده است.

نکته جالب اینکه همه تصمیمات گرفته شده از سوی وزارت ورزش در جهت تامین منافع یک تیم خاص بود و همین مسئله باعث به وجود آمدن شائبه های حمایت از آن تیم خاص که بدون وزیر وقت ورزش نتوانست به قهرمانی برسد، شده بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید