کد خبر:28970
پ

افزایش شیطنت ها علیه استقلال در آستانه دربی | انتشار نامه محرومیت نقل و انتقالات

در حالی که کارشکنی های وزارت ورزش و مدیرعامل دست نشانده ایشان در باشگاه استقلال به تائید بسیاری از نزدیکان استقلال رسیده، هواداران استقلال بر این تصور بودند که فراری دادن هرویه میلیچ با عدم پرداخت مطالباتش به طور عمدی آخرین تیر در ترکش دوستان در آستانه دربی خواهد بود اما امروز بازوی رسانه ای […]

در حالی که کارشکنی های وزارت ورزش و مدیرعامل دست نشانده ایشان در باشگاه استقلال به تائید بسیاری از نزدیکان استقلال رسیده، هواداران استقلال بر این تصور بودند که فراری دادن هرویه میلیچ با عدم پرداخت مطالباتش به طور عمدی آخرین تیر در ترکش دوستان در آستانه دربی خواهد بود اما امروز بازوی رسانه ای آقایان در خبرگزاری فارس اقدام به انتشار نامه فیفا به واسطه شکایت شیخ دیاباته کرده که به موجب آن استقلال از پنجره نقل و انتقالات محروم است. نکته جالب در این افشاگری جایی است که تاریخ این نامه 21 ژوئن 2021 یعنی 21 روز پیش است و احتمالاً منتشر کننده این سند محرمانه که مشخص نیست چطور به دست خبرگزاری فارس رسیده، هدف خاصی را از انتشار آن قبل از دربی دنبال می کند. پیشتر خبرگزاری ارس با انتشار قرارداد بازیکنان پرسپولیس قبل از دربی نیز جنجال ساز شده بود.

 

نکته کلیدی در این بین، عدم اطلاعرسانی این نامه توسط مدیران دست نشانده وزارت ورزش و مشخص نبودن روند پیگیری پرداخت به دیاباته برای باز کردن پنجره نقل و انتقالات استقلال است. البته سناریوی پیش رو تقریبا مشخص است و دوستان که می دانند آخرین روزهای حور خود در مدیریت استقلال را سپری می کنند مدتهاست کارها را به حال خود رها کرده اند و مطمئنا تلاشی برای پرداخت طلب دیاباته و باز شدن پنجره نقل و انتقالات از جانب مددی و اربابانش نخواهد شد و استقلال دست و پا بسته در نقل و انتقالات به دولت بعدی تحویل خواهد شد.

 

از گوشه و کنار خبر می رسد این اتفاق آخرین ضربه مدیران دست نشانده وزارت ورزش در استقلال نخواهد بود و آنها به بهانه تامین پول بدهی استراماچونی و احتمالا دیاباته و با عنوان باز کردن پنجره نقل و انتقالات دست به فروش مهدی قایدی خواهند زد تا رسماً فرهاد مجیدی را در جدال با الهلال خلع سلاح کرده باشند.

 

این فعل و انفعالات در حالی رخ می دهد که اخیراً سند کمک 30 میلیاردی و بلاعوض وزارت ارتباطات به پرسپولیس برای پرداخت بدهی هایش و جلوگیری از کسر امتیاز این تیم منتشر شده است و باید دید آیا آقایانی که مدعی عدم وجود تبعی بین دو تیم هستند حاضرند چنین کمکی نیز در حق استقلال انجام دهند یا خیر؟

افزایش شیطنت ها علیه استقلال در آستانه دربی | انتشار نامه محرومیت نقل و انتقالات

 

 

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • تاج 13 جولای 2021 / 11:12 ق.ظ

    بنده به نوبه خودم مدتهاست خبرگوز آری های رژیم مانند فارس و تیک تاک را تحریم کرده ام. حداقل کار ممکن هست و حداقل نتیجه خویش اینه که اخبار کذب و شستشو کننده افکار به خوردم نمیره !!!!!!!؟!؟ زنده باد ایران درود بر شاه فرهاد و پاینده تاج !

  • کوروش 11 جولای 2021 / 2:10 ب.ظ

    هر دم از این باغ بری میرسد ….. پرافتخارترین و ثروتمند ترین باشگاه آسیا مثل گوشت قربانی افتاده دست لنگی جماعت ، بیچاره و مظلوم فرهاد مجیدی و هواداران .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید