کد خبر:4223
پ

افت عجیب حسینی پس از رکوردشکنی | غلامپور عامل افت فنی دروازه بان استقلال؟

بتاکاپ – سید حسین حسینی را به جرات می توان در زمره بازیکنان کم ظرفیت فوتبال ایران دانست که به یکباره غرق در شهرت و ثروت شدند و همین مسئله باعث سرگیجه فنی و افت او در فصل اخیر شده است. حسینی که زمانی رکورددار بیشترین دقایق بسته نگه داشتن دروازه ش در تاریخ فوتبال […]

بتاکاپ – سید حسین حسینی را به جرات می توان در زمره بازیکنان کم ظرفیت فوتبال ایران دانست که به یکباره غرق در شهرت و ثروت شدند و همین مسئله باعث سرگیجه فنی و افت او در فصل اخیر شده است. حسینی که زمانی رکورددار بیشترین دقایق بسته نگه داشتن دروازه ش در تاریخ فوتبال ایران بود این روزها با رفلکس های ناشیانه خود یکی از عوامل ناکامی تیم مجیدی محسوب می شود.

 

آخرین اخبار استقلال

 

افت عجیب حسینی پس از رکوردشکنی | غلامپور عامل افت فنی دروازه بان استقلال؟

افت عجیب حسینی پس از رکوردشکنی | غلامپور عامل افت فنی دروازه بان استقلال؟

 

بازگشت حسینی به اشتباهات بچه گانه

حسینی که از گذشته در خروج از دروازه مشکل داشته و همچنان نیز دارد در آخرین دیدار استقلال در لیگ برتر با خروجی ناشیانه و رفلکسی عجیب نتوانست یک توپ ساده را جمع کند و قصد داشت با حرکتی نمایشی توپ را مهار کند که همین مسئله باعث سر خوردن توپ از دستانش و تقدیم یک پنالتی به حریف شد که از خوش شانسی او، این توپ به گل تبدیل نشد.

در هفته گذشته نیز او با عدم تمرکز در بازی و فاصله گرفتن از مرکز خط دروازه به یکباره به خود آمد و متوجه شوت سرکش بازیکن نساجی از میانه میدان شد که وقتی اقدام به جهش به سمت توپ کرد که بسیار دیر شده بود. او که توپ های به مراتب سخت تر از این شلیک را مهار کرده بود این روزها از تمرکز کافی برای حضور در دروازه استقلال برخوردار نیست.

 

نبود یک رقیب آماده

سیدحسین حسینی که پیشتر حتی کاندید حضور در جام جهانی نیز بود و مرتب به اردوی تیم ملی کیروش دعوت می شد، این روزها فاکتور موفقیت خود در استقلال را به همراه ندارد و این فاکتور نبود یک گلر رقیب و تقریباً هم تراز با او است که خیال حسینی را از بابت فیکس بودن در ترکیب استقلال ولو به هر قیمتی راحت کرده و همین مسئله باعث افت فنی فاحش او عدم تمرکزش در بازی شده است.

 

کیفیت مربی دروازه بانهای استقلال پائین است

البته ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که حضور مربی دروازه بانان مجرب نیز در رشد فنی یک دروازه بان موثر است و یکی از دلایل افت فنی سید حسین حسینی به حضور بهزاد غلامپوری بر می گردد که رزومه قابل دفاعی در پرورش دروازه بان های موفق در فوتبال ایران از خود بر جای نگذاشته است و خود نیز دروازه بان چندان قابلی در زمان بازی اش محسوب نمی شد. این ادعا در حالی مطرح می شود که بدانیم مربی دروازه بان های کروات پرسپولیس باعث رشد فنی محسوس علیرضا بیرانوند و رادوشویچ در پرسپولیس شد و روی تاوارس نیز در تیم های تراکتور و سپاهان باعث ملی پوش شدن اخباری و پیام نیازمند گردید تا مشخص شود نقش یک مربی دروازه بان های با کیفیت در رشد یک گلر بسیار تعیین کننده است و شاید وقت آن رسیده تا باشگاه استقلال در همکاری با غلامپور تجدید نظر کند چرا که او تاکنون می بایست از دروازه بان دوم استقلال یک گلر رقیب برای حسینی می ساخت که هنوز این اتفاق نیفتاده و به نظر می رسد تمریناتی هم که برای حسینی در نظر گرفته می شود، قدیمی بوده که مانع از پیشرفت حسینی شده است.

 

اینستاگرام و حواشی اضافی

یکی دیگر از عواملی که باعث افت فنی سید حسین حسینی در این مقطع شده، حضور پر رنگ او در حواشی و فضای مجازی است به طوری که او یکی از پایه های ثابت پست گذاشتن پیاپی در اینستاگرام است و همین مسئله نیز بر روی کار او در استقلال تاثیر منفی گذاشته است که به نظر می رسد مدیریت این تیم می بایست هر چه زودتر سندروم ایسنتاگرامی بازیکنان تیمش را جمع کند چرا که حضور دائمی آنها در اینستاگرام باعث بر هم خوردن تمرکز آنها در بازیها می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید