کد خبر:24684
پ

افت بدنی شدید دیاباته | استقلال با شیخ ده نفره است!

شیخ دیاباته در فصل جاری رقابتها هرگز نتوانست بازیهای خوب فصل گذشته خود در استقلال را تداعی کند؛ او که همواره به واسطه مصدومیت دور از تمرینات بوده از بر خلاف اندام درشتش بسیار شکننده به نظر می رسد و با کوچکترین برخوردی دل هواداران استقلال می لرزد که مبادا او دوباره مصدوم شده باشد. […]

شیخ دیاباته در فصل جاری رقابتها هرگز نتوانست بازیهای خوب فصل گذشته خود در استقلال را تداعی کند؛ او که همواره به واسطه مصدومیت دور از تمرینات بوده از بر خلاف اندام درشتش بسیار شکننده به نظر می رسد و با کوچکترین برخوردی دل هواداران استقلال می لرزد که مبادا او دوباره مصدوم شده باشد.

 

افت بدنی شدید دیاباته | استقلال با شیخ ده نفره است!

افت بدنی شدید دیاباته | استقلال با شیخ ده نفره است!

دیاباته که بازیهای یادی را در لیگ به واسطه مصدومیت از دست داده بود در لیگ قهرمانان آسیا نیز اگرچه 4 گل به ثمر رسانده (3 گل از روی نقطه پنالتی) اما با روزهای خوبش فاصله زیادی دارد که این مسئله به واسطه ناآمادگی بدنی او است که حرکات او در زمین را کند و سنگین کرده است.

دیاباته با گام های سنگین خود در زمین هرگز قادر به قرار دادن فشار بر روی مدافعین حریف نیست و مدافعین حریف به سادگی از عقب زمین بازی سازی انجام می دهند. حرکات دیاباته را با مهاجمینی همچون الونگا و عمرسوما و عمر خربینی مقایسه کنید که که از جلو چنان فشار و پرسی روی دفاع حریف وارد می کنند که چاره ای جز دفع توپ برای آنها باقی نمی ماند.

 

هر چه که هست حضور دیاباته در میدان تا اینجای کار کمک زیادی به روند بازی استقلال نکرده و به نظر می آید آبی ها با حضور او در مین با یک یار کمتر به مصاف حریف رفته اند چرا که به واسطه ناآمادگی او، بسیاری از موقعیت های استقلال به واسطه در آفساید ماندن دیاباته از دست رفته است.

با توجه به شرایط موجود به نظر نمی رسد قرارداد دیاباته برای فصل بعد با استقلال تمدید شود و جذب آرمان رمضانی نیز به منظور جایگزین کردن او در فصل بعد بوده است.

 

در صورتی که استقلال از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به سلامت عبور کند، نیاز به جذب 3-4 بازیکن با کیفیت در نقل و انتقالات تابستانی در این تیم احساس می شود چرا که تیم فعلی که توسط خود مجیدی نیز بسته نشده، ناقص به نظر می رسد و اثرات این اتفاق باعث شده تا استقلالی ها با تقریباً یک ترکیب ثابت هر 5 بازی مرحله گروهی را پشت سر بگذارند و فشار زیادی به بازیکنان این تیم تحمیل شده است. شاید اگر بازیکن با کیفیت روی نیمکت استقلال حضور داشت، مجیدی می توانست به تناوب از قوای تازه نفس در ترکیب تیمش استفاده کند و اینگونه تیم خسته ش را به مصاف رقبا نفرستد.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید