کد خبر:2539
پ

اعلام زمان فروش سهام عدالت و تاریخ واریز مبلغ به حساب

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان تاریخ 6 خرداد به عنوان زمان درخواست شهروندانی که مشمول دریافت سهام عدالت هستند، اعلام شد.     پاسخ به تمام سوالات در خصوص سهام عدالت   لیست شرکتهای بورسی سهام عدالت   اعلام زمان فروش سهام عدالت و تاریخ واریز مبلغ به حساب بر اساس توافق […]

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان تاریخ 6 خرداد به عنوان زمان درخواست شهروندانی که مشمول دریافت سهام عدالت هستند، اعلام شد.

 

 

پاسخ به تمام سوالات در خصوص سهام عدالت

 

لیست شرکتهای بورسی سهام عدالت

 

اعلام زمان فروش سهام عدالت و تاریخ واریز مبلغ به حساب

بر اساس توافق انجام شده سهامداران سهام عدالت که شماره شبای آنها در سامانه ثبت شده است می توانند از 6 خرداد به بانک ها مراجعه و درخواست نقد شدن حداکثر 30 درصد از سهام خود را ارائه دهند. بانک یا کارگزار مربوطه نیز با توجه به شرایط بازار بورس و سهام مورد نظر می تواند به طور یکجا یا تدریجی اقدام به فروش سهام متقاضی نماید و واریز مبلغ فروش سهام عدالت به حساب متقاضی از 10 خرداد به بعد انجام خواهد شد.

متقاضیانی که روش غیرمستقیم را برای آزادسازی سهام عدالت خود انتخاب کرده اند می توانند درخواست فروش همه سهمهای خود را بدهند.

 

با ساز و کار تعیین شده، هیچگونه فشاری از سمت عرضه به بازار سرمایه وارد نمی شود چرا که کارگزاران سهامداران عدالت می بایست با توجه به شرایط بازار اقدام به عرضه و فروش سهام آنها نمایند و اگر شرایط بازار برای عرضه مساعد نباشد، عرضه ای صورت نمی گیرد اما اگر قدرت تقاضا در بازار زیاد باشد، شاهد عرضه های آبشاری حقوقی های بازار خواهیم بود که به عمق بیشتر بازار و تزریق نقدینگی به بورس کمک زیادی خواهد کرد.

 

کلیدواژه : سهام عدالت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید