کد خبر:40930
پ

اعلام برائت یحیی گل محمدی از ملی پوشان پرسپولیس؟

با احضار شبانه مدیرعامل پرسپولیس به فدراسیون فوتبال حالا خبر از جریمه سنگین سرمربی پرسپولیس به واسطه استوری کنایه امیزش خطاب به ملی پوشان عازم جام جهانی قطر می رسد. اعلام برائت یحیی گل محمدی از ملی پوشان پرسپولیس؟ پس از بیانیه سریع باشگاه پرسپولیس در حمایت از تیم ملی در جام جهانی، دقایقی قبل […]

با احضار شبانه مدیرعامل پرسپولیس به فدراسیون فوتبال حالا خبر از جریمه سنگین سرمربی پرسپولیس به واسطه استوری کنایه امیزش خطاب به ملی پوشان عازم جام جهانی قطر می رسد.

اعلام برائت یحیی گل محمدی از ملی پوشان پرسپولیس؟

پس از بیانیه سریع باشگاه پرسپولیس در حمایت از تیم ملی در جام جهانی، دقایقی قبل خبر کسر 20 درصد از مبلغ قرارداد یحیی گل محمدی به واسطه استوری جنجالی اش منتشر شد. اتفاقی که به نظر می رسد رابطه سرمربی با مدیریت تیم تیمی که توسط حکومت اداره می شود را تیره و تار خواهد کرد.
اما نکته مهم در اتفاقات 24 ساعت گذشته حول یحیی گل محمدی اینکه او با محکوم کردن ملی پوشان تیم ملی در عدم حمایت از مردم، عملاً موضع خود در جریان اعتراضات اخیر را نشان داده و خط فکری 4 ملی پوش پرسپولیس (ترابی، بیرانوند، وحید امیری، پورعلیگنجی) نیز در این زمینه مشخص است و به نظر می رسد گل محمدی با انتشار استوری فوق، به نوعی از چنین تفکراتی که نزد چند ملی پوش پرسپولیس است اعلام برائت کرده؛ اتفاقی که توسط بسیاری از هواداران پرسپولیس نیز حمایت شده و هرگز از این بازیکنان حمایت نکرده و در سمت موضع یحیی گل محمدی، علی کریمی، کریم باقری، علی دایی و … ماندند.

حال باید منتظر ماند و دید با بازگشت ملی پوشان پرسپولیس چه تصمیمی از سوی گل محمدی برای آنها اتخاذ خواهد شد. او که حمایت اکثریت هواداران پرسپولیس در کنار گذاشتن 4 بازیکن جنجالی را پشت سر خود می بیند احتمالاً تصمیمات غیرمنتظره ای در خصوص آنها اتخاذ خواهد کرد چرا که حضور 4 بازیکن فوق الذکر با تفکراتی متفاوت با اکثریت تیم، وحدت بازیکنان پرسپولیس را هم از بین برده است.

نکته جالب در خصوص 4 بازیکن فوق اینکه در خصوص وضعیت خدمت سربازی هر سه آنها ابهاماتی وجود دارد و به گفته برخی با مساعدت مسئولین نظام وظیفه، رفع و رجوع شده است تا بتوانند بدون مشکل به فوتبال خود ادامه دهند.

 

در نهایت اینکه یحیی گل محمدی با شجاعت خود نشان داد فردی منفعت طلب نیست و در روزگاری که به خوبی می داند چنین استوری هایی چه پیامدهایی چه به لحاظ مالی و چه به لحاظ جایگاه شغلی برای او دارد، عقیده خود را در حمایت از مردم و محکوم کردن رفتارهای بزدلانه و منفعت طلبانه به طور علنی بیان می کند.

دیدگاه کاربران 5 دیدگاه
  • سلطان 3 دسامبر 2022 / 9:11 ق.ظ

    چون زمانی که اینها که گفتی توی تیم ملی موفق نبودن به جام جهانی برن وهرگزنتوانستن قهرمان اسیابشوندپس اینها ازحسودی وبی شرف هست زمانی که تیم داره مسابقات جام جهان تخریب بکنندهیچ کدام ازاینها طرف مردم نیستن وفقط دنبال گرین کارت ودنبال حق اقامت توی اروپا وامریکاه هستندوفقط پول براشون مهمه نه وطن نه مردم خاک برسرمنافقشون بکنند

  • سهراب 28 نوامبر 2022 / 4:09 ب.ظ

    بعد از رفتن برانکو یه سال استفاده کرد . چه تفکر جدیدی داره . لیاقتش در حدهمون تیم مشهدیه . .

  • رضا 16 نوامبر 2022 / 5:46 ب.ظ

    چقدر ساده اید. موقع استفاده از قدرت فنی این ۴ بازیکن فقط کیروش حق نداره و باید براش حاشیه ساخت. جوری که این مربی دوزاری حاشیه ساخت. نوبت خودش که برسه با اون پیروانی لجن همه چی ماست مالی میشه و ۴ تا میان تا یحیی را قهرمان کنن با قدرت. یحیی یک موج سوار پوپولیسته. در بعد مسایل حاشیه ای تیم خودشم دیدیم. گلی که از استقلال خوردن یادتون رفت چه نمایشی داد.

    • شاهین 27 نوامبر 2022 / 4:56 ب.ظ

      بنظر من جناب آقا رضای گل!شما بهتره سریعا به رختخواب برید که لحاف شدیداً داره یخ میبنده!!بدو بابا جون …آفرین برو بقیه هم میان تا شما برید و لحاف رو گرم کنید…!!

      • سالار 20 دسامبر 2022 / 12:41 ب.ظ

        خوب بهش گفتی.
        شاید بهتر بود بهش بگی بخواب …..

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید