کد خبر:34593
پ

اعتراف ناخواسته یحیی گل محمدی : نصف تیم ملی را تیم ما تشکیل می داد!

یحیی گل محمدی که روزهای سختی را در پرسپولیس سپری می کند در ادامه غرولندهای زیرپوستی خود به شرایطی که در این فصل سپری می کند، به موضوع جدایی نیمی از بازیکنان اصلی تیم ملی از پرسپولیس در دو سال گذشته پرداخت.   اعتراف ناخواسته یحیی گل محمدی : نصف تیم ملی را تیم ما […]

یحیی گل محمدی که روزهای سختی را در پرسپولیس سپری می کند در ادامه غرولندهای زیرپوستی خود به شرایطی که در این فصل سپری می کند، به موضوع جدایی نیمی از بازیکنان اصلی تیم ملی از پرسپولیس در دو سال گذشته پرداخت.

 

اعتراف ناخواسته یحیی گل محمدی : نصف تیم ملی را تیم ما تشکیل می داد!

گل محمدی که به واسطه نمایش های ضعیف پرسپولیس در فصل جاری تحت فشار افکار عمومی هواداران رسپولیس قرار دارد با اشاره به اشتباهات داوری به ضرر پرسپولیس (و عدم اشاره به اشتباهات داوری که پرسپولیس از آنها منتفع شده) فضای کنفرانس خبری پس از بازی مقابل فجرسپاسی را به سمت مظلومیت پرسپولیس برد تا اینگونه هواداران پرسپولیس را آرام کرده باشد.

او در خلال صحبتهای خود اعتراف ناخواسته ای کرد که برای او و پرسپولیس گران تمام شد. گل محمدی در حالی به این موضوع اشاره کرد که در دو سال گذشته ملی پوشان زیادی را از دست داده که دقیقاً همین موضوع مورد اعتراض سایر تیمها بود که چرا باید عزمی برای تجمیع همه بازیکنان با کیفیت لیگ ایران در یک تیم وجود داشته باشد؟ چطور به یکباره همه تیم ها از بازیکنان با کیفیت ایرانی خالی می شوند و راهی فوتبال اروپا و یا حاشیه خلیج فارس می شوند اما بازیکنان با کیفیت پرسپولیس چندین فصل در کنار هم حضور داشتند و تازه از فصل گذشته، شرایط این تیم شبیه به تیم هایی مثل استقلال و سپاهان شد که در انتهای هر فصل، ستاره های خود را از دست می دادند.

در واقع انتظار از تیمی که در دو سال گذشته به اعتراف سرمربی اش، نیمی از ملی پوشان فعلی تیم ملی را در اختیار داشته، جز قهرمانی نبود و هنوز سرمربی پرسپولیس امروز مشخص می شود که تیم فعلی را به قهرمانی برساند چرا که تا پیش از این موفقیت های پرسپولیس بر محوریت بازیکنان تاپ و شاخص این تیم پایه ریزی شده بود و امروز این هنر یحیی است که از بازیکنان معمولی تیم، ستاره بسازد. اما این اتفاق رخ نداد و ستاره گران قیمتی همچون رضا اسدی، در تیم فعلی پرسپولیس نیمکت نشین است و کیفیت بازیکنان خط دفاعی این تیم نیز چنگی به دل نمی زند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید