کد خبر:34049
پ

اعتراف مدیرعامل سابق پرسپولیس به قرارداد غیرقانونی پرسپولیس با طارمی و نوراللهی

اکبر طاهری مدیرعامل وقت پرسپولیس در زمان جنجال قرارداد مهدی طارمی چندی پیش با حضور در استودیو برنامه آنتن با پژمان راهبر در خصوص مناقشه جعل قرارداد طارمی و نوراللهی به گفتگو پرداخت و صحبتهای قابل تاملی را مطرح کرد. او در حالی به موضوع سرباز بودن نوراللهی و همسان سازی قرارداد پرسپولیس با او […]

اکبر طاهری مدیرعامل وقت پرسپولیس در زمان جنجال قرارداد مهدی طارمی چندی پیش با حضور در استودیو برنامه آنتن با پژمان راهبر در خصوص مناقشه جعل قرارداد طارمی و نوراللهی به گفتگو پرداخت و صحبتهای قابل تاملی را مطرح کرد. او در حالی به موضوع سرباز بودن نوراللهی و همسان سازی قرارداد پرسپولیس با او و طارمی پرداخت که همین صحبتها برای اثبات اینکه قرارداد طارمی و نوراللهی مشکل داشته کافی به نظر می رسد چرا که طاهری در این مصاحبه مدعی شد اگر قرارداد طارمی مشکل داشته، پس قرارداد نوراللهی هم مشکل داره بوده است.

همانطور که می دانید، فیفا قرارداد طارمی با پرسپولیس را نپذیرفت و آن را مشکل دار و بی اعتبار قلمداد کرد و به موجب آن، محرومیت برای طارمی و پرسپولیس در نظر گرفت و با استدلالی که طاهری در کلیپ زیر به زبان می آورد، عملاً قرارداد احمد نوراللهی نیز غیرقانونی با پرسپولیس به ثبت رسیده است!

 

اعتراف مدیرعامل سابق پرسپولیس به قرارداد غیرقانونی پرسپولیس با طارمی و نوراللهی

کلیدواژه : بتاکلیپپرسپولیس

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • مرتضی ساوجبلاغی 3 آوریل 2022 / 5:54 ب.ظ

    بابامسعودکه بوددرستشون میکرد قانون فقط برای استقلاله ۴۰ ساله اینطوریه چیزجدیدی برای تاج کبیرنیست

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید