کد خبر:6548
پ

اعتراض شدید مجید نامجو مطلق به مسئولین سازمان لیگ: چرا مثل پرسپولیس پنجره ما را باز نکردید؟

مجید نامجو مطلق سرمربی موقت استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، با انتقاد از موضع سازمان لیگ در خصوص این تیم، به تبعیض صورت گرفته بین استقلال و پرسپولیس اشاره کرد که در شرایطی که هر دو تیم بدهکار بودند، پنجره استقلال را بستند تا نتواند از بازیکنان جدیدش در آسیا استفاده کند اما […]

مجید نامجو مطلق سرمربی موقت استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، با انتقاد از موضع سازمان لیگ در خصوص این تیم، به تبعیض صورت گرفته بین استقلال و پرسپولیس اشاره کرد که در شرایطی که هر دو تیم بدهکار بودند، پنجره استقلال را بستند تا نتواند از بازیکنان جدیدش در آسیا استفاده کند اما در طرف مقابل پنجره پرسپولیس را باز کردند تا بتواند از بازیکنان جدیدش در آسیا استفاده کند.

 

اعتراض شدید مجید نامجو مطلق به مسئولین سازمان لیگ: چرا مثل پرسپولیس پنجره ما را باز نکردید؟

اعتراض شدید مجید نامجو مطلق به مسئولین سازمان لیگ: چرا مثل پرسپولیس پنجره ما را باز نکردید؟

?شرایط تیم ما خوب نیست و این برای اولین بار است که یک تیم ایرانی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا با چنین وضعیت بدی وارد مسابقات می‌شود. ما نصف تیم را در اختیار نداریم و اینجا سرپرست هم کنارمان نیست و مشکلات صدور ویزا حل نشده است، از طرفی تعدادی از مربیان را هم در اختیار نداریم و طبیعتا یک تیم با چنین وضعیتی دچار مشکل می‌شود.

?ما باید به مصاف تیم‌های قدرتمند برویم و این خیلی بد است که تیمی مثل استقلال با 14 بازیکن تمرین کند. تعدادی از بازیکنان ما در تهران هستند و دیاباته و میلیچ هم هنوز خودشان را به قطر نرسانده‌اند. طبق برنامه قبلی قرار بود آنها را از اولین روزی که اینجا هستیم در اختیار داشته باشیم اما متاسفانه این دو بازیکن هنوز به دوحه نرسیده‌اند.

?پنجره تیم‌هایی مثل پرسپولیس و شهر خودرو خیلی راحت باز می‌شود ولی چرا این اتفاق برای استقلال رخ نمی‌دهد؟ ما حتی اگر تعدادی از بازیکنان جدیدمان را هم در اختیار داشتیم، الان وضعیت بهتر بود اما متاسفانه می‌بینید که استقلال با چه شرایطی مواجه است.

?ما نمی‌دانیم که آیا موضوع انصراف الوحده قطعی است یا خیر و اینجا هم کسی را نداریم تا این موضوع را پیگیری کند. ظاهرا AFC‌ باشگاه الوحده را تهدید به محرومیت و جریمه کرده ولی ما نمی‌دانیم شرایط این مسابقه چگونه است. ما باید دوشنبه و پنجشنبه برابر الوحده بازی کنیم ولی هنوز چیزی مشخص نیست.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید