کد خبر:4664
پ

اعتراض بیرانوند به حذفش نامش در جشن قهرمانی پرسپولیس: استوکس قهرمان شماست!

علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق پرسپولیس که این روزها در بلژیک تمینات آماده سازی خود برای حضور در درون دروازه این تیم را می گذراند نسبت به اتفاقات جشن قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.   اعتراض بیرانوند به حذفش نامش در جشن قهرمانی پرسپولیس: استوکس قهرمان شماست! بیرانوند که حسابی ناراحت به نظر می رسید […]

علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق پرسپولیس که این روزها در بلژیک تمینات آماده سازی خود برای حضور در درون دروازه این تیم را می گذراند نسبت به اتفاقات جشن قهرمانی پرسپولیس واکنش نشان داد.

 

اعتراض بیرانوند به حذفش نامش در جشن قهرمانی پرسپولیس: استوکس قهرمان شماست!

اعتراض بیرانوند به حذفش نامش در جشن قهرمانی پرسپولیس: استوکس قهرمان شماست!

بیرانوند که حسابی ناراحت به نظر می رسید از عدم صداقت مدیران پرسپولیس با او گله داشت و اینکه چرا احترام او را نگه نداشتند که به واسطه محرومیت تیم از نقل و انتقالات، دو سال در این تیم ماند و در نهایت نیز برای باشگاه درآمدزایی کرد تا بسیاری از مشکلات ارزی این روزهای تیم حل شود. او از عدم پرداخت آپشن قراردادش توسط رسول پناه نیز انتقاد کرد و مدعی شد چطور ممکن است رسول پناه امضای ایرج عرب و انصاری فرد را که مدیران قبلی پرسپولیس بودند قبول نداشته باشد و نسبت به پرداخت آپشن قراردادش بی تفاوت باشد؟

 

در پایان نیز او ضمن اشاره به حرکت شرم اور باشگاه پرسپولیس در اعلام نام آنتونی استوکس به عنوان یکی از بازیکنان قهرمان پرسپولیس و حذف نام او در جشن قهرمانی این تیم، با ابراز تاسف برای حرکت باشگاه مدعی شد جواب بازیکنی که 15 میلیارد تومان برای باشگاه درآمدزایی کرده این است؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید