کد خبر:30902
پ

اعتراض افشین پیروانی به فدراسیون در آستانه بازی با الهلال

افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس نسبت به قانون منع جذب بازیکن خارجی برای تیم های ایرانی بدهکار به فدراسیون فوتبال اعتراض کرد.   اعتراض افشین پیروانی به فدراسیون در آستانه بازی با الهلال آقایانی که اجازه نمی‌دهند ما بازیکن خارجی جذب کنیم پاسخ بدهند آیا فدراسیون فوتبال به ویلموتس بدهکار نیست و پرونده ندارد، پس چطور […]

افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس نسبت به قانون منع جذب بازیکن خارجی برای تیم های ایرانی بدهکار به فدراسیون فوتبال اعتراض کرد.

 

اعتراض افشین پیروانی به فدراسیون در آستانه بازی با الهلال

آقایانی که اجازه نمی‌دهند ما بازیکن خارجی جذب کنیم پاسخ بدهند آیا فدراسیون فوتبال به ویلموتس بدهکار نیست و پرونده ندارد، پس چطور خودشان برای ۲ تیم ملی مربی خارجی جذب کردند؟ چگونه سال گذشته قانونی وضع شد که همه تبعیت کردند اما امسال ناگهان گفتند تیم‌های پولدار و سرمایه‌دار می‌توانند بازیکن خارجی جذب کنند؟

در حق تیم ما اجحاف شده و خواهش می‌کنم اسم لیگ را تغییر داده و نام آن را لیگ سرمایه‌داری بگذارند. ما هم می‌توانستیم با تمام قدرت به آسیا برویم و خواهش کردیم اجازه بدهند طبق درخواست یحیی گل‌محمدی یک بازیکن خارجی بگیریم. ما با نام ایران در مسابقات شرکت می‌کنیم. طبق برنامه‌ریزی خوبی که شده نه قبل از دیدار با استقلال تاجیکستان بازی رسمی داشتیم و قبل از ۲۴ مهر که بازی‌مان با الهلال در آن روز برگزار می‌شود هم لیگ شروع نشده و بازی رسمی نداریم.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 17 سپتامبر 2021 / 9:12 ب.ظ

    چقدر وقاحت. از لیگ پرتغال و قطر نیم فصل بازیکن میلیون دلاری خریدن و به کمک همان‌ها و داور با دو امتیاز اختلاف قهرمان شدن. استقلال نتونست ۲ میلیارد جور کنه اونوقت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید