کد خبر:11919
پ

اظهارنظر جنجالی محسن مسلمان در مورد عکس با پیراهن استقلال: فتوشاپ بود!

در حالی که محسن مسلمان تا امروز هیچگاه در مورد حضورش در باشگاه استقلال و عقد قرارداد داخلی با این تیم صحبت نکرده بود، با حضور در یک برنامه اینترنتی صحبتهای عجیبی را مطرح کرد که احتمالاً با واکنش نظری جویباری مسئول وقت نقل و انتقالات استقلال مواجه خواهد شد.   اظهارنظر جنجالی محسن مسلمان […]

در حالی که محسن مسلمان تا امروز هیچگاه در مورد حضورش در باشگاه استقلال و عقد قرارداد داخلی با این تیم صحبت نکرده بود، با حضور در یک برنامه اینترنتی صحبتهای عجیبی را مطرح کرد که احتمالاً با واکنش نظری جویباری مسئول وقت نقل و انتقالات استقلال مواجه خواهد شد.

 

اظهارنظر جنجالی محسن مسلمان در مورد عکس با پیراهن استقلال: فتوشاپ بود!

اظهارنظر جنجالی محسن مسلمان در مورد عکس با پیراهن استقلال: فتوشاپ بود!

در ابتدا مسلمان مدعی شد، سعید آذری قرار بوده رضایتنامه او را به صورت رایگان برای استقلال صادر کند که این ادعا با واکنش آذری مواجه شد و قویاً این موضوع را تکذیب کرد و از آفر پیشنهادی به استقلال گفت که قرار بوده آندو تیموریان به علاوه 500 میلیون تومان به عنوان مبلغ رضایتنامه محسن مسلمان از استقلال طلب شود.

ادعای بعدی مسلمان که هنوز بی جواب مانده نیز به موضوع فتوشاپ و ادیت شده بودن عکسی است که در باشگاه استقلال با نظری جویباری و افشارزاده منتشر شد. او قویاً هرگونه عکس با پیراهن استقلال را رد کرد و مدعی شد این عکس دستکاری شده بوده و او هرگز در معارفه با پیراهن شرکت نکرده است.

البته با نگاهی مجدد با عکسی که مسلمان با افشارزاده انداخته به نظر می رسد ادعای او درست است چرا که در عکس سمت راست، مدل موهای او با عکسی سمت چپ تفاوت دارد!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید