کد خبر:32747
پ

اظهارات کمدی معاون سابق پرسپولیس در خصوص دو بازیکن تاجیک

حسین قدوسی معاون سابق باشگاه پرسپولیس که پیشتر با ادعاهای غیرواقعی خود نشان داده نمی توان بر روی صحبتهای او حساب خاصی باز کرد بار دیگر با مطرح کردن یک ادعای عجیب، به سوژه  فضای مجازی تبدیل شد.   اظهارات کمدی معاون سابق پرسپولیس در خصوص دو بازیکن تاجیک حسین قدوسی که در فصل گذشته […]

حسین قدوسی معاون سابق باشگاه پرسپولیس که پیشتر با ادعاهای غیرواقعی خود نشان داده نمی توان بر روی صحبتهای او حساب خاصی باز کرد بار دیگر با مطرح کردن یک ادعای عجیب، به سوژه  فضای مجازی تبدیل شد.

 

اظهارات کمدی معاون سابق پرسپولیس در خصوص دو بازیکن تاجیک

اظهارات کمدی معاون سابق پرسپولیس در خصوص دو بازیکن تاجیک

حسین قدوسی که در فصل گذشته مدعی شده بود بیشترین مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس 2 تا 3 میلیارد بوده (بدون انتشار هیچ مدرک و سندی) این روزها سعی دارد مبلغ قرارداد بازیکنان تاجیک را بسیار پائین نشان دهد به طوری که مدعی شده مجموع قرارداد این دو بازیکن 80 هزار دلار بوده است!

به واقعی بودن یا نبودن این ادعا کاری نداریم اما چطور ممکن است باشگاه پرسپولیس به چنین دستاورد بزرگی (عقد قرارداد با دو بازیکن ملی پوش تاجیکستان) دست پیدا کند و از انتشار اسناد این دستاورد بزرگ استنکاف کند؟ آیا عقد قرارداد با مبلغ بسیار کم با این دو بازیکن مایه شرمساری باشگاه پرسپولیس است که از انتشار قرارداد این دو طفره می رود؟

عقد قرارداد با این دو بازیکن به قدری عجیب بود که حسین قدوسی در روزهای گذشته مشغول سرپوش گذاشتن بر روی این انتخاب گل محمدی است و کار به جایی رسید که حتی قرابت زبانی بین ایران و تاجیکستان نیز به میان آمد. اما اگر این موضوع صحبت داشته باشد، چرا از تیم ملی افغانستان که با لهجه ای نزدیک تر به زبان فارسی صحبت می کنند، بازیکنی به پرسپولیس ملحق نشد؟

 

هر چه که هست، انتقادات از این دو خرید جدید و عجیب پرسپولیس همچنان وجود دارد و وقتی این انتقادات بیشتر می شود که این دو بازیکن در پرسپولیس نیمکت نشین باشند و سرپوش هایی که امروز دوستان رسانه ای سرمربی پرسپولیس برای جذب این دو خرید عجیب مطرح می کنند، برای همون روزهایی است که این دو به نیمکت پرسپولیس پیچ شوند تا با مطرح کردن موضوع رقم قرارداد بسیار پائین این دو بازیکن، جواب منتقدان را بدهند. اما سوال اساسی اینجاست مگر در فوتبال ایران، استعدادهایی که حاضر بودند حتی مجانی برای پرسپولیس بازی کنند، وجود نداشت که امروز باشگاه بزرگ پرسپولیس از کشور تاجیکستان که هیچ جایگاهی در فوتبال آسیا ندارد، دو لژیونر به خدمت بگیرد؟

 

هر چه که هست، دوستان رسانه ای سرمربی پرسپولیس برای جلوگیری از انتقادات احتمالی از این دو خرید که  از جنس نیمکت نشینی رادوشویچ و پرداخت دلاری به او است، از همین حالا دست به کار شده اند و با پیش کشیدن مفت بودن خرید این دو بازیکن سعی دارند از اقدام گل محمدی در جذب این دو بازیکن دفاع کنند!

 

در ادامه توج شما را به ادعاهای عجیب در خصوص رقم قرارداد دو بازیکن جدید پرسپولیس جلب می نمائیم که اگر با همین منوال پیش برود، آنها از کودکی به پرسپولیس علاقه مند بوده و فرش زیر پایشان را فروخته اند و مبلغی هم به پرسپولیس داده و به این تیم پیوستند!

شاید بهتر باشد باشگاه پرسپولیس به جای سرمایه گذاری و کشف استعدادهای کم سن و سال خارجی بر روی شناسایی و حفظ سرمایه ها و استعدادهای داخلی مثل امیر عابدزاده، شهاب زاهدی و … تمرکز کند که روزگاری بازیکن پرسپولیس بودند اما به واسطه عدم توجه کافی به آنها، امروز به ستاره های تیم خود در فوتبال اروپا تبدیل شده اند!

 

در نهایت شاید بهتر باشد، باشگاه پرسپولیس به طور رسمی قرارداد این دو بازیکن را که از نظر آقایان فتح الفتوج بوده را منتشر کند، تا از گمانه زنی بیشتر در این خصوص پرهیز شود.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 15 نوامبر 2021 / 11:10 ق.ظ

    یک منبع آگاه ، منبع نزدیک ، منبع ورزش لنگ ، یک میز ناهار ، یک فقره دلال مربی ، یک وعده قبل از بازی با تاجیکستان و ….. کسی با اینا کاری نداره بازیکن گرفتین خوش به حالتون ، خودشون خودشونو لو میدن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید