کد خبر:23294
پ

اظهارات جنجالی علی خطیر در مورد سوپرجام: از فدراسیون به فیفا خط دادند

علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال شب گذشته در یکی از روم های اپلیکیشن جنجالی کلاب هاوس دیده شدو او در صحبتهایی که در این روم مطرح کرد به موارد متعددی از دوران حضورش در استقلال اشاره کرد که مهمترین آنها را در ادامه می خوانید.   اظهارات جنجالی علی خطیر در مورد سوپرجام: از […]

علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال شب گذشته در یکی از روم های اپلیکیشن جنجالی کلاب هاوس دیده شدو او در صحبتهایی که در این روم مطرح کرد به موارد متعددی از دوران حضورش در استقلال اشاره کرد که مهمترین آنها را در ادامه می خوانید.

 

اظهارات جنجالی علی خطیر در مورد سوپرجام: از فدراسیون به فیفا خط دادند

 

در ماجرای سوپر جام از طرف فدراسیون خط هایی ارسال شد که باعث شد استقلال بازنده شود. بنده در لیست آقای عزیزی خادم بودم و حتی چند بار هم پیشنهاد کاری برایم ارسال شد اما وزارت ورزش مخالفت کرد.

 

حتماً در جریان ماجرای آن سوپرجام جنجالی هستید که دو روز قبل از برگزاری بازی، سازمان لیگ در اقدامی عجیب بازی را 3 بر 0 به سود پرسپولیس اعلام کرد و امروز خطیر پرده از پشت پرده های آن دعوای سرخابی پرده برداشت. در آن دعوای عجیب، تیم پرسپولیس، سازمان لیگ، کمیته انضباطی، فدراسیون فوتبال و ورزات ورزش یک سمت قضیه بودند و تیم استقلال در طرف دیگر دعوا قرار داشت و از همان ابتدا مشخص بود که ادامه این دعوا راه به جایی نخواهد برد چرا که علی خطیر به تنهایی نمی توانست با یک سیستم مبارزه کند.

اظهارات جنجالی علی خطیر در مورد سوپرجام: از فدراسیون به فیفا خط دادند

تلاش های علی خطیر در این زمینه و افشاگری های او از نقش وزارت ورزش در حمایت از پرسپولیس و تخریب استقلال در نهایت باعث برکناری او از سمتش در استقلال شد و همین مسئله نیز باعث وتو شدن عضویتش در فدراسیون عزیزی خادم به عنوان دبیر کل شد چرا که وزارت نشینان اصلاً از حضور چنین فردی که با افکار و سیاست های آنها زاویه دارد در بدنه امپراطوری که ساخته اند، خوششان نمی آید. اما هر چه که هست این امپراطوری تنها 3 ماه دیگر پابرجاست و پس از آن فروخواهد ریخت و بار دیگر شاهد بازگشت آرامش و عدالت به فوتبال ایران خواهیم بود.

کلیدواژه : استقلالعلی خطیر

دیدگاه کاربران 14 دیدگاه
  • تاج 10 آوریل 2021 / 7:39 ق.ظ

    اون از بازی نیمه نهایی آسیا با آف سی سئول که لنگی ها با لنگ نمادشون به حمایت تیم بیگانه رفتن اونم از بنر علی منصور و نشان ۶ در ورزشگاه عربها و بالا رفتن از دکل عربها …. اینم از این وطن فروشی هایشان……. اگر لنگی جماعت شرف داره و بازی خارج از کشور را ملی میبینم به دو ستاره تاج که آرزوی خیلیاس افتخار کنن ….!؟

  • ناشناس 6 آوریل 2021 / 9:43 ب.ظ

    اب

  • ناشناس 6 آوریل 2021 / 9:41 ب.ظ

    استقلال از دست این پیشکسوت های بی لیاقت بعد از فوت منصور خان که بی صاحب شد باید منحل میشد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید