کد خبر:33464
پ

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در خصوص خروج رادوشویچ از ایران

بوژیدار رادوشویچ دروازه بان کروات پرسپولیس که رکورد حضور متوالی یک خارجی در فوتبال ایران را در اختیار دارد، پس از مدتها نارضیاتی از عدم پرداخت مطالباتش روز گذشته مبلغ 50 هزار دلار از پرسپولیس دریافت کرد اما در عین ناباوری امروز تهران را به مقصد زاگرب ترک کرد. در همین خصوص باشگاه پرسپولیس اطلاعیه […]

بوژیدار رادوشویچ دروازه بان کروات پرسپولیس که رکورد حضور متوالی یک خارجی در فوتبال ایران را در اختیار دارد، پس از مدتها نارضیاتی از عدم پرداخت مطالباتش روز گذشته مبلغ 50 هزار دلار از پرسپولیس دریافت کرد اما در عین ناباوری امروز تهران را به مقصد زاگرب ترک کرد. در همین خصوص باشگاه پرسپولیس اطلاعیه ای صادر کرد.

 

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس در خصوص خروج رادوشویچ از ایران

رادوشویچ هم باشگاه پرسپولیس را سرکار گذاشت | پول را گرفت و فرار کرد!

باشگاه پرسپولیس با توجه به حساسیت‎های پیش رو و بازی فردا برابر تیم هوادار و میزبانی در ورزشگاه آزادی، در آینده‌ای نزدیک به هواداران پاسخ خواهد داد.

رادوشویچ روز گذشته پس از حضور در باشگاه و دریافت مبلغ ۵۰ هزار یورو، در پی توافق شفاهی با سید مجید صدری رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس، قول داد در تمرینات تیم حاضر شود و طی سه هفته آینده، مبلغ ۳۰ تا ۴۰ هزار یورو دیگر دریافت کند اما در عین ناباوری و بدون اطلاع باشگاه و کادر فنی، ایران را ترک کرد!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید