کد خبر:23641
پ

اشتباه بزرگ پرسپولیس در سفر به هند | بدگویی از میزبان کار دستشان داد

در حالی که همگان به خوبی می دانند هیچ یک از تیم های ایرانی شرایط میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را نداشتند (چه به لحاظ سخت افزاری و چه به لحاظ کرونا و مسائل وابسته به آن) اما مسئولین پرسپولیس بلافاله پس از اینکه کشور هند به عنوان میزبان گروه E لیگ قهرمانان آسیا معری […]

در حالی که همگان به خوبی می دانند هیچ یک از تیم های ایرانی شرایط میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را نداشتند (چه به لحاظ سخت افزاری و چه به لحاظ کرونا و مسائل وابسته به آن) اما مسئولین پرسپولیس بلافاله پس از اینکه کشور هند به عنوان میزبان گروه E لیگ قهرمانان آسیا معری شد، اعتراضات شدید خود را نسبت به این اتفاق رسانه ای کردند و به طور رسمی بارها با AFC در این خصو مکاتبه کردند.

 

اشتباه بزرگ پرسپولیس در سفر به هند | بدگویی از میزبان کار دستشان داد

اشتباه بزرگ پرسپولیس در سفر به هند | بدگویی از میزبان کار دستشان داد

گلایه های بی مورد پرسپولیسی ها که به نوعی تمسخر و تحقیر هندی ها به حساب می آمد، امروز یقه کادر فنی پرسپولیس را گرفته. به طوری که از بدو سفر کاروان پرسپولیس به هند با کارشکنی نیروی دریایی هندوستان در لغو مجوز پرواز هواپیمای این تیم مواجه شدند که این موضوع به معطلی 10 ساعته پرسپولیسی ها در فرودگاه منجر شد. پس از آن نیز طی پروازی 4.5 ساعته خود را به شهر گوای هند رساندند.

اما خستگی این سفر فرسایشی به لحاظ روانی و جسمی تنها اثر مخالفت با میزبانی هندی ها نبود چرا که هندی ها رسماً شمشیر را برای پرسپولیس از رو بسته اند. آنها به مسئولین پرسپولیس اعلام کرده اند هیچ یک از هتل هایی که آنها ممکن است انتخاب کنند، اختصاصی نیست و ورود برای عموم آزاد است. از این گذشته استخر اختصاصی هم برای پرسپولیس در نظر گرفته نشده که این موضوع به شدت بر روی ریکاوری بازیکنان پس از انجام بازی در هوای گرم و شرجی گوا تاثیر منفی خواهد گذاشت چرا که استخرهای موجود نیز عمومی هستند و کادر فنی پرسپولیس به منظور عدم ابتلای بازیکنانش به کرونا هرگز این ریسک را به جان نخوهد خرید.

هر چه که هست پرسپولیس در سر به هند، با مصائب بیشتری رو به رو خواهد شد و این تازه ابتدای ماجراجویی جدید سرخ ها در کشور 72 ملت است. همانطور که پیشتر اعلام کردیم، هندی ها چندان پروتکل های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع کرونا را جدی نمی گیرند و همین مسئله به دغدغه اصلی کادر فنی پرسپولیس در این بازیها تبدیل شده است چرا که در صورت ابتلای هر بازیکنی از هر تیمی به کرونا، او از رقابتها اخراج خواهد شد که این موضوع، بار روانی زیادی برای کادر فنی و بازیکنان به همراه داشته است.

دیدگاه کاربران 6 دیدگاه
  • مسعود 11 آوریل 2021 / 1:43 ب.ظ

    واقعا خنده داره هندی ها که همیشه موضوع جوک ما ایرانیا بودن با بی لیاقتی و بی کفایتی مسئولین ما حالا آدم شدن و اون بحرینی کثیف شیخ سلمان هم وقتی میبینه ورزش ما بیصاحب و دربدره میزبانی رو به هند داغون میده اما به ایران نه !!واقعا شرم و ننگ بر مسئولان ورزش ما که تازه هندیا گردن کلفتی هم میکنن و حتی حباب امنیتی که تو قطر جزو وظایف میزبان بود رو انجام نمیدن و خیلی مضحکه که میگن اینجا مکانهاش عمومی هست مثلا این مسابقات قهرمانی آسیاس ای اف سی بی وجود کثیف هم فقط داره تماشا میکنه ضمنا کیسه کشا زیاد خوشحال نباشید شما با همون بازی های مقدماتی باید برگردید ولی پرسپولیس قهرمان مثه همیشه شده با چنگ و دندون میره فینال خیالتون راحت !!!

  • احسان 11 آوریل 2021 / 12:14 ب.ظ

    حالا واکسن زده باشن.به تو چه. بعدشم یه چیزی بگم همه بخندیم باهم. شما که نرفته برمیگردین چون خاطرات 6 تو آسیا هیچ وقت از یاد کسی نمیره اونم العین که فولاد 4 تا بهش میزنه. انتظار داری حتما واکسینه هم بشین. واکسینه برای کسیه که میره آبرو ملتشو میخره نه یه تیم مثل الکیسه العربی عربستانی

  • سیروس 11 آوریل 2021 / 12:12 ب.ظ

    از کیسه کش پرحاشیه جز این انتظار نیست.
    دریغ از یک جو عقل…

  • علی 11 آوریل 2021 / 11:29 ق.ظ

    از بس بابامسعود لی لی به لالاشون گذاشته بدعادت شدن فکر کردن هند هم مثل ایرانه!

  • استراماچونی 11 آوریل 2021 / 10:51 ق.ظ

    اگر بازیکنی از پرسپولیس کرونا گرفت من دیگه اینجا کامنت نمیدم. اینها واکسن زدند و اون آقایی را هم یا نقششونو بگن نزدیم یا هنوز ایمنی کامل بعد از واکسنش ایجاد نشده.

    • اسی پرسپولیسی 11 آوریل 2021 / 12:11 ب.ظ

      اخه استرا ما ک ووینی تو اصلا نباید جز آمار حسابت کنن.کیسه کشتیه شل مغزی مث تو نباید کجود خارجی داشته باشن متاسفانه کاریش نمیشه کرد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید