کد خبر:37606
پ

اشتباه بزرگ سعید صادقی در صورت پیوستن به پرسپولیس

سعید صادقی بهترین پاسور لیگ بیست و یکم، مورد توجه بسیاری از تیم های مطرح فوتبال ایران قرار گرفته است و به طور خاص از دو تیم استقلال و پرسپولیس پیشنهاداتی دارد. گفته می شود مذاکرات او با باشگاه پرسپولیس مثبت بوده و او به زودی نظر نهایی خود برای پیوستن به این تیم را […]

سعید صادقی بهترین پاسور لیگ بیست و یکم، مورد توجه بسیاری از تیم های مطرح فوتبال ایران قرار گرفته است و به طور خاص از دو تیم استقلال و پرسپولیس پیشنهاداتی دارد. گفته می شود مذاکرات او با باشگاه پرسپولیس مثبت بوده و او به زودی نظر نهایی خود برای پیوستن به این تیم را اعلام خواهد کرد.

اشتباه بزرگ سعید صادقی در صورت پیوستن به پرسپولیس

نکته ای که در این بین به چشم می آید، جدای از مباحث مالی، سعید صادقی در آستانه جام جهانی تمایل دارد به عنوان بازیکن فیکس در بازیهای تیم بعدی اش حضور داشته باشد تا با درخشش در تیم جدیدش و احتمالاً دعوت به اردوی تیم ملی در جام جهانیف قیمت مارکت خود را ظرف یکسال، چندین برابر کند. از گوشه و کنار شنیده می شود علی رغم پیشنهاد سنگین باشگاه پرسپولیس به این بازیکن اما صادقی در مورد پیوستن به پرسپولیس مردد شده چرا که در پست او نفراتی همچون مهدی ترابی، امید عالیشاه، سیامک نعمتی حضور دارند و حتی اگر بخواهد در پست هافبک بازی ساز نیز به میدان برود، سروش رفیعی به پرسپولیس پیوسته و کار برای فیکس شدن او بسیار سخت خواهد شد و شاید پیوستنش به پرسپولیس، مساوی با پایان درخشش این بازیکن در فوتبال ایران باشد. اتفاقی که برای بسیاری از بازیکنان سابق فوتبال ایران رخ داد و بازیکنی مثل ساسان انصاری، رضا نوروزی و حتی رضا اسدی افتاد و بدون توجه به این مسائل و هم پستی هایشان به پرسپولیس پیوستند و با نیمکت نشینی های پیاپی از ویترین فوتبال ایران محو شدند.

از طرف دیگر بلاتکلیفی باشگاه استقلال باعث مردد شدن او در پیوستن به دیگر تهرانی دارد وگرنه ترکیب بازیکنان استقلال طوری است که صادقی به خوبی می تواند در آن جا بیفتد چرا که رقیبی در پست وینگر چپ برای او وجود ندارد و او به سادگی می تواند در استقلال فیکس بازی کند؛ اطرافیان او معتقدند وی منتظر انتخاب سرمربی جدید استقلال است تا در صورت صلاحدید او، حتی با مبلغ پائینتر از پیشنهاد پرسپولیس، به استقلال بپیوندد.

 

پی نوشت: محمد خدابنده لو که همه کارهای انتقال او به پرسپولیس انجام شده بود با تیزهوشی به این نکته واقف شد و پس از پیوستن سروش رفیعی هم پستی خود به پرسپولیس، از ادامه مذاکرات با پرسپولیس صرف نظر کرد و راهی تیم گل گهر سیرجان شد تا فوتبالش با نیمکت نشینی در پرسپولیس به حاشیه کشیده نشود. آیا سعید صادقی این ریسک بزرگ را به جان می خرد که با بازیکنان مطرحی همچون مهدی ترابی و امید عالیشاه در پست وینگر چپ و راست رقابت کند؟

دیدگاه کاربران 7 دیدگاه
  • ماهک 26 ژوئن 2022 / 11:37 ق.ظ

    آها 🙂 🔥

  • شیش مقدس 22 ژوئن 2022 / 1:52 ق.ظ

    واقعا آدم تعصب شماها رو میبینه از فوتبال بدش میاد که تحت هر شرایطی شرافت خبرن.اری رو زیر پا میزارید و دلالی میکنید برای بازیکن وگرنه همه میدونن پرسپولیس سقف قرارداد دوازده میلیاردی داره ولی استقلال نه و حتی پرسپولیس حاضر نشد به خدابنده لو ده میلیارد بده ولی پیشنهاد استقلال بهش سیزده میلیارد بود که با پونزده میلیارد رفت گلگهر…….
    واقعا باعث تاسفید که دروغ مینویسید چون شما مثل هوادار بچه سال هستید که با وجود تیم گرونتر بودن(طبق افشای قراردادها در کدال) ولی ادعا میکرد پرسپولیسیها گرونترن و استقلالی ها با کف قرارداد اومدن!!

    • احسان پایه 22 ژوئن 2022 / 6:18 ق.ظ

      کدال مگه وحی منزل ه؟ همه ش عدد سازی ه. شما گرونترین مربی لیگ رو داشتید ما بیشترین هزینه رو کردیم؟. در ضمن هزینه کردیم مفت چنگمون چون پولشو خودمون در اوردیم مثه شما غارتگر بیت المال نبودیم که از صندوقای دولتی اویزون باشیم یا از فدراسیون 10 میلیارد بهمون بدن

    • رافا 22 ژوئن 2022 / 6:22 ق.ظ

      شما که کلابازیکناتون فرش زیرپاشونو فروختن خودشون پول رضایتنامه دادن اومدن خخخخ هنوز یه ماه از سوتی رضاییان نگذشته که گفت با 500 میلیون تومن اومده و درویش گفت 6 میلیارد برای نیم فصل گرفته

  • پیمان 21 ژوئن 2022 / 11:28 ب.ظ

    قشنننگ معلومه نویسنده متن استقلالیه
    گل محمدی خودش این اطمینانو بهش داده که ترکیب اصلی هافبکاش ترابی وسروش وصادقین
    اگه افت کنن یا مصدومو محروم شن سیامکو عالیشاه هم هستن

    • لنگی نباشین 22 ژوئن 2022 / 6:20 ق.ظ

      اونوقت عالیشاه و سیامک با تعصب هم قبول کردن فیکس نیمکت باشن. خخخخخ

  • محسن 21 ژوئن 2022 / 11:20 ب.ظ

    آی کیسه کش😂

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید