کد خبر:29420
پ

اشتباه بزرگ باشگاه پرسپولیس در دفاع از ناهنجاریهای مربی و بازیکنانش

سیاست باشگاه پرسپولیس در مواجهه با ناهنجاری رخ داده توسط سرمربی این تیم و حامد لک در بازی های اخیر این تیم، قابل تامل به نظر می رسد.   در روزهایی که تماشاگران در استادیوم ها حضور ندارند،  برخی مربیان و بازیکنان رفتارهایی از خود نشان می دهند که اگر تماشاگران در استادیوم ها حضور […]

سیاست باشگاه پرسپولیس در مواجهه با ناهنجاری رخ داده توسط سرمربی این تیم و حامد لک در بازی های اخیر این تیم، قابل تامل به نظر می رسد.

 

در روزهایی که تماشاگران در استادیوم ها حضور ندارند،  برخی مربیان و بازیکنان رفتارهایی از خود نشان می دهند که اگر تماشاگران در استادیوم ها حضور داشتند و این رفتارها را می دیدند، بدون شک اتفاقات ناگواری در ورزشگاه ها رخ می داد.

 

مشخص نیست برخی مسئولین پرسپولیس در روزهای اخیر با چه استدلالی از رفتار زشت یحیی گل محمدی که عنوان بداخلاق ترین مربی لیگ را یدک می کشد، دفاع کرده و به حکم محرومیت او اعتراض کرده انذ؟

به واقع آیا رفتار گل محمدی با داور چهارم جای دفاعی هم باقی گذاشته که دوستان تلاش دارند با مقایسه با رفتار مربیان دیگر، بر روی آن سرپوش بگذارند؟

امروز در حالی شاهد دفاع باشگاه پرسپولیس از الفاظ زشت حامد لک هستیم که دوستان هرگز در بیانیه های رنگارنگ خود هرگز رفتار حامد لک را تقبیح نکردند و در دفاع از او و جلوگیری از محرومیتش قصد دارند توپ جمع کن را مقصر و محرک جلوه دهند!  به واقع آیا بازیکنی که پول حرفه ای دریافت می کند میبایست با یک توپ جمع کن مقایسه شود؟  تفاوت بازیکن و باشگاه حرفه ای با آماتور در همین رفتارها مشخص می شود. به واقع اگر بازیکنان رنگین پوست اروپا قصد داشتند رفتارهای آماتور بازیکنان ایرانی را در مقابل توهین های نژادپرستانه از خود نشان می دادند و با فحاشی و محق دانستن خود در مقابل تحریک تماشاگران، عکس العمل نشان می دادند چه برخوردی با آنها می شد؟

به طور کلی به نظر می رسد در سالهای اخیر باشگاه پرسپولیس در مقابل برخی اتفاقات این چنینی به جای محکوم کردن اتفاق رخ داده،  در فراری رو به جلو، طرف مقابل را محکوم می کنند که این اتفاق در خصوص ماجرای انتشار کلیپ آزار و اذیت کودک استقلالی توسط چند هوادار پرسپولیس رخ داد که به جای محکوم کردن اتفاق، ماجرا را صحنه سازی خواندند!

 

اکنون نیز با کلیپی که به طور واضحی دستکاری شده در حالی از بازیکنان استقلال به خاطر توهین به آل کثیر شکایت کرده اند که احتمالا اعضای کمیته انضباطی با دیدن کلیپ مذکور با یک لبخند آنها را رهسپار خواهند کرد. صداگذازی روی کلیپ فوق به قدری واضح است که نیازی به هیچ توضیح اضافه تری نیست و مدیران موجه پرسپولیس با دامن زدن به این موضوع خود را مضحکه عام و خاص خواهند کرد.

با رصد اتفاقات رخ داده رد پای توهمات سمی معاون سابق باشگاه پرسپولیس(ح. ق) در اقدامات عجیب مدیران باشگاه پرسپولیس دیده می شود. شاید بهتر باشد سمیعی و صدری که شخصیت موجهی برای خود دست و پا کرده اند از توصیه ها و مشورت با چنین افراد معلوم الحال و البته مریض فکری دور باشند و مدیریت حرفه ای را در دستور کار قرار دهند نه مدیریت بر اساس توهم توطئه!

 

پی نوشت:  نکته جالب در خصوص تظاهر به مظلومیت نزد برخی مسئولین پرسپولیس اینکه دوستان هرگز به عدم صدور حکم محرومیت بازیکنان و مربی این تیم قبل از دو دربی اخیر توسط کمیته انضباطی بابت تخلفاتشان اشاره نمی کنند و علت تاخیر در صدور حکم کنعانی زادگان در توهین به هواداران استقلال را بیان نمی کنند و از فرفکنی سرمربی تیم خود پس از دو شکست در دربی های حذفی دو سال اخیر عبور می کنند و در عوض به عدم ورود کمیته انضباطی به صحبتهای فرهاد مجیدی می پردازند!

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 24 جولای 2021 / 8:31 ق.ظ

    والا کار مدیران پیروزی هم خیلی سخته ، ماسمالی و دفاع دروغ ، از اینهمه فساد و تبانی و تبعیض انواع کمیته های فاسد فدراسیون و وزرات و وزیر و معاون فاسدشو بی تربیتی بازیکن و مربیاشون و ….. کار واقعاً سختیه خدا کمکشون کنه ، یکی از سختیرین کارها دروغ گفتنه و هرکسیم نمیتونه دروغ بگه و حقیقتو وارونه جلوه بده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید