کد خبر:17352
پ

اشتباهی که سرمربی پرسپولیس در سه دربی پیاپی تکرار کرد

در حالی که به نظر می رسید کادر فنی پرسپولیس برای مهار حرکات تکنیکی مهدی قایدی در دربی 94 برنامه خاصی داشته باشند، اما قایدی باز هم کار خود را کرد و اتفاقاً گلی را به ثمر رساند که در دربی 93 جام حذفی، مشابه آن را به رادوشویچ زده بود.   اشتباهی که سرمربی […]

در حالی که به نظر می رسید کادر فنی پرسپولیس برای مهار حرکات تکنیکی مهدی قایدی در دربی 94 برنامه خاصی داشته باشند، اما قایدی باز هم کار خود را کرد و اتفاقاً گلی را به ثمر رساند که در دربی 93 جام حذفی، مشابه آن را به رادوشویچ زده بود.

 

اشتباهی که سرمربی پرسپولیس در سه دربی پیاپی تکرار کرد

ماجرای گل شدن شوت عجیب مهدی قایدی + عکس

قایدی در دربی جام حذفی اولین گل بازی را در دقایق ابتدایی اش به ثمر رساند و با حرکت در عرض و لایی انداختن به بشار رسن، ضربه ای در زاویه موافق زد که شدت ضربه به حدی بود که رادوشویچ هرچقد به بدن خود قوس داد نتوانست آن را مهار کند؛ در دربی 94 بار دیگر مهدی قایدی تقریباً در همان منطقه صاحب توپ شد و با حرکت فریبنده بدن ابتدا سیامک نعمتی را از جریان بازی خارج کرد و سپس با ضربه ای فنی،، اینبار حامد لک را فریب داد و به زاویه مخالف او ضربه ش را زد.

جاگیری مدافعین و هافبک های پرسپولیس در این صحنه اشتباه بود و عدم تمرکز و یا هیجان کامبک مقابل رقیب سنتی باعث شد تا نتوانند مهدی قایدی را در موقعیتی مشابه با دربی 93 مهار کنند.

نکته جالب در صحنه هر دو گل قایدی به پرسپولیس اینکه محمد حسین کنعانی زادگان به بدترین شکل ممکن مقابل توپ ظاهر شد و در هر دو گل، ضعف این بازیکن در ایستادن در مقابل توپ باعث کور شدن دید دروازه بان و دیر رفلکس نشان دادنشان شد.

به طور کلی مهدی قایدی سمت راست دفاع پرسپولیس را در دربی های اخیر بسیار آزار داده و در دربی 92 نیز با دریبل سیامک نعمتی و کامیابی نیا و پاس به جلوی دروازه برای ارسلان مطهری او را در موقعیت گل قرار داد.

 

شاید وقت آن باشد که گل محمدی به این موضوع فکر کند که در بازی هایی که در تیم رقیب مهدی قایدی حضور دارد، چطور باید با پوشش منطقه ای مانع از حرکات تکنیکی او شود چرا که اینطور که پیداست قایدی به سادگی سمت راست دفاع پرسپولیس را مورد هدف قرار می دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید