کد خبر:38282
پ

اسکوچیچ جرات دعوت نکردن طارمی و جهانبخش را ندارد

دراگان اسکوچیچ به لطف خرد جمعی عجیب فدراسیون فوتبال که رسماً اتحاد در تیم ملی را نابود کرد، برای مدت محدودی(تا انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال) در تیم ملی ابقا شد تا هزینه این تصمیم بزرگ و پرداخت غرامت اسکوچیچ بر دوش میرشاد ماجدی نیفتد. اسکوچیچ جرات دعوت نکردن طارمی و جهانبخش را ندارد در همین […]

دراگان اسکوچیچ به لطف خرد جمعی عجیب فدراسیون فوتبال که رسماً اتحاد در تیم ملی را نابود کرد، برای مدت محدودی(تا انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال) در تیم ملی ابقا شد تا هزینه این تصمیم بزرگ و پرداخت غرامت اسکوچیچ بر دوش میرشاد ماجدی نیفتد.

اسکوچیچ جرات دعوت نکردن طارمی و جهانبخش را ندارد

اسکوچیچ جرات دعوت نکردن طارمی و جهانبخش را ندارد

در همین بین، برخی حامیان اسکوچیچ به تصور اینکه او سرمربی ایران در جام جهانی خواهد بود شروع به گمانه زنی در خصوص لیست بعدی تیم ملی کرده اند و ابتدا از حذف بازیکنانی که علیه اسکوچیچ با وزیر جلسه گذاشتند و استوری حمایتی منتشر نکردند صحبت کردند و سپس به گرفتن بازوبند از جهانبخش و سپردنش به آزمون رسیدند.

اما نکته ای که در این بین وجود دارد این است که اولاً اسکوچیچ قطعاً سرمربی ایران در جام جهانی نیست؛ ثانیاً حتی اگر یک درصد هم او روی نیمکت ایران در جام جهانی بنشیند، جرات حذف نفراتی همچون مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش که 60-70 درصد موفقیتش را مدیون گلهای حساس آنهاست، ندارد. در واقع بازی با کره جنوبی سنگ محک خوبی برای تیم ملی بدون طارمی و جهانبخش بود که به ذلیلانه ترین شکل ممکن، هم نتیجه را واگذار کردیم هم بدترین کیفیت فنی را از تیم بی برنامه اسکوچیچ که تنها دلخوش به استعداد و هنرنمایی ستاره هایش است، دیدیم.

 

نتیجه اینکه اسکوچیچ جرات، کنار گذاشتن ستاره های اصلی تیم یعنی طارمی و جهانبخش را ندارد و این اتفاق نیز هرگز رخ نخواهد داد چرا که او تنها 40 روز مهمان فوتبال ایران است و بس.

 

پی نوشت: او پیشتر پس از مصاحبه تند طارمی علیه خودش مثلاً خواست ژست مربی قاطع به خود بگیرد و مهدی طارمی را برای بازی با لبنان به تیم ملی دعوت نکرد ولی وقتی دیدی طارمی 50 درصد تیم او است، خیلی زود از کرده پشیمان شد و با صورتی افتاده با التماس طارمی را به تیم ملی بازگرداند تا در مسیر صعود ایران به جام جهانی کمکش کند. در حال حاضر نام مهدی طارمی بسیار بزرگتر از دراگان اسکوچیچ در دنیای فوتبال است و طبیعتاً هیچ مربی عاقلی دست به چنین حمافتی نمی زند که بهترین بازیکن تیم خود را در آستانه جام جهانی خط بزند؛ آن هم اسکوچیچی که تیمش به شدت ستاره محور است نه تاکتیک محور!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید