کد خبر:35658
پ

استوری وحید امیری در خصوص کارت معافیت خدمتش و چند سوال!

وحید امیری بازیکن تیم پرسپولیس سرانجام پس از حواشی ایجاد شده در خصوص کارت معافیتش واکنش نشان داد و مدعی شد معافیت وی هیچ مشکلی ندارد.   استوری وحید امیری در خصوص کارت معافیت خدمتش و چند سوال! در اینکه وحید امیری تخلف کرده یا خیر جای تردید وجود دارد اما آنچه مسلم است اگر […]

وحید امیری بازیکن تیم پرسپولیس سرانجام پس از حواشی ایجاد شده در خصوص کارت معافیتش واکنش نشان داد و مدعی شد معافیت وی هیچ مشکلی ندارد.

 

استوری وحید امیری در خصوص کارت معافیت خدمتش و چند سوال!

استوری وحید امیری در خصوص کارت معافیت خدمتش و چند سوال!

در اینکه وحید امیری تخلف کرده یا خیر جای تردید وجود دارد اما آنچه مسلم است اگر امیری غیر از این استوری، واکنش دیگری نشان می داد جای تعجب بود. به عنوان مثال آیا افکار عمومی منتظر این بودند که او مدعی شود کترت معافیتش مشکل دارد؟! طبیعتا او نیز مثل بسیاری از افرادی که تحت اتهام هستند از خود دفاع کرده و اعلام بی گناهی می کند اما مهم این است که نهاد ناظر مستقل به قضیه ورود کرده و آن نهاد، صحت ادعای امیری را تایید کند.

چندی پیش بود که حسین هدایتی نیز ادعاهایی اینچنینی مطرح میکرد و خود را ازخوبان عالم و بدون انحراف مالی معرفی می کرد اما با پیگیری پرونده های او مشخص شد او تا چه حد غرق در فساد و اختلاس و رشوه و اوحراف مالی بوده است. در بدو قضایا نیز هداینی اعلام نکرد من متخلف هستم!!!

 

هرچه که هست جدای از اینکه واریکوسل به ادعای بدنساز استقلال، معافیت دائمی ندارد و او پس از عمل و بهبگدی اش، مشمول می شده، آقا وحید باید به طور شفاف توضیح دهد که چطور در سال 91 کارت معافیتش در ساعت 1 بامداد صادر شده اما خودش در سال 93 در برنامه نود از معاف بودنش اطلاع نداشت!!

 

در اننها اینکه با فرض عدم سندسازی تا این لحظه در این پرونده، چرا امیری برای واکنش به این حواشی تا این حد تاخیر کرد؟ به طوری که حتی مجری رنگی برنامه فوتبال ب تر از ترس مشکل دار بودن پرونده، تماس تلفنی با وی برقرار نکرد تا موضوع شفاف شود.

 

کلیدواژه : وحید امیری

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • کوروش 3 مارس 2022 / 11:03 ق.ظ

    یه راه داره تا ثابت بشه کارتش درست بوده یا جعلی ، فصل بعد استقلال اینو بخره اونوقت ببین چطوری مسئله کارتش از سری بودن در میاد و میفرستنش پادگان ملوان .

  • کوروش 3 مارس 2022 / 10:56 ق.ظ

    آقا وحید جهان پهلوانه کارت معافیتشم محرمانه و شخصیه ، نظام وظیفه زاهدیه لنگی زاده گفته !!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید