کد خبر:35289
پ

استوری نیش دار قاسمی نژاد پس از جدایی از استقلال

همانطور که در اخبار مطلع شده اید، امین قاسمی نژاد پس از یک نیم فصل تقریباً ناموفق در استقلال به واسطه حضور عزیزبک امانوف ترجیح داد از استقلال جدا شود و به طور قرضی به گل گهر سیرجان بپیوندد. نکته جالب در این جدایی اینکه ابتدا قاسمی نژاد از فرهاد مجیدی با بت موافقتش در […]

همانطور که در اخبار مطلع شده اید، امین قاسمی نژاد پس از یک نیم فصل تقریباً ناموفق در استقلال به واسطه حضور عزیزبک امانوف ترجیح داد از استقلال جدا شود و به طور قرضی به گل گهر سیرجان بپیوندد. نکته جالب در این جدایی اینکه ابتدا قاسمی نژاد از فرهاد مجیدی با بت موافقتش در خصوص جدایی تشکر کرد اما پس از شنیدن صحبتهای مجیدی در نشست خبری که به نوعی حمله به بازیکنان جدایی طلب تیمش بود، تغییر موضع داد و در استوری اینستاگرامی اش تنها به تشکر از سردار آجورلو بسنده کرد و در انتها نیز با کنایه ای زیرپوستی به فرهاد مجیدی ابراز امیدواری کرد تا تحت مربیگری امیر قلعه نویی به روزهای خوبش بازگردد و موفق شود. با این رویکرد طرفین بسیار بعید به نظر می رسد که قاسمی نژاد در انتهای فصل به استقلال بازگردد و احتمالاً یا شرایط ماندگاری اش در گل گهر مهیا می شود و یا با پرداخت رضایتنامه به طور قطعی از استقلال جدا خواهد شد.

 

گفتنیست روز گذشته فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری پیش از بازی با ذوب آهن مدعی شده بود هر بازیکنی اعم از فیکس یا ذخیره درخواست جدایی بدهد، با جدایی او موافقت می کند و با اشاره به بزرگی استقلال، جدایی بازیکنان جداشده را بی اهمیت قلمداد کرد. در حال حاضر استقلال نفرات زیادی را در نیم فصل از دست داده و باید دید در ادامه راه می تواند با این رویکرد سرمربی خود به موفقیت برسد یا خیر؟

 

استوری نیش دار قاسمی نژاد پس از جدایی از استقلال

استوری نیش دار قاسمی نژاد پس از جدایی از استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید