کد خبر:38008
پ

استوری منشوری سوشا مکانی علیه دلالان تیم ملی: کیروش بیا که لرزه به تن اینا انداختی!

سوشا مکانی با انتشار یک استوری جدید، به وجود دلالی و پرداخت مبالغی از سوی برخی بازیکنان برای حضور در تیم ملی پرده برداشت و مدعی شد نصف تیم ملی فعلی با پرداخت مبالغی در آن حاضر هستند. سوشا از بازگشت کیروش و برچیدن کاسبی دلالان اطراف تیم ملی استقبال کرد و به نوعی مخالفت […]

سوشا مکانی با انتشار یک استوری جدید، به وجود دلالی و پرداخت مبالغی از سوی برخی بازیکنان برای حضور در تیم ملی پرده برداشت و مدعی شد نصف تیم ملی فعلی با پرداخت مبالغی در آن حاضر هستند. سوشا از بازگشت کیروش و برچیدن کاسبی دلالان اطراف تیم ملی استقبال کرد و به نوعی مخالفت خود با استمرار حضور مربی حرف شنویی همچون اسکوچیچ را ابراز داشت. مشکل امروز اسکوچیچ نیست بلکه اطرافیان او هستند که از بازگشت کیروش که بساط آنها را برچیده بود احساس خطر کرده اند و با تمام توان رسانه ای خود قصد دارند مانع بازگشت کارلوس کیروش به تیم ملی شوند.

 

استوری منشوری سوشا مکانی علیه دلالان تیم ملی: کیروش بیا که لرزه به تن اینا انداختی!

 

وقتی شخصی مثل خداداد عزیزی انگونه در حمایت از اسکوچیچ و تخریب کیروش در پخش زنده صحبت کرده و مدعی شده به درک که رختکن با اسکوچیچ همسو نیستند، سوشا مکانی هم جوابی لایق همان افراد با همان ادبیات را در استوری خود بکار برده است که این روزها در استرس بازگشت کیروش، شب را به صبح می رسانند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 10 جولای 2022 / 1:00 ب.ظ

    ایشون فقط باید نرخ روز مکان رو به اطلاع خواستارانش برسونه !نه که در امور ورزشی دخالت کنه.خخخ خخخ حالا فی مکان امروز چنده جناب مکانی!!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید