کد خبر:19035
پ

استوری علی کریمی در حمایت از نامگذاری یک خیابان به نام مهرداد میناوند

علی کریمی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد شهرداری در نامگذاری یکی از خیابان های تهران به نام مهرداد میناوند مدعی شد وقتی کنارمان هستند، قدرشان را بدانیم.   استوری علی کریمی در حمایت از نامگذاری یک خیابان به نام مهرداد میناوند با احترام به نظر علی کریمی پیشتر به این نکته اشاره کردیم […]

علی کریمی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد شهرداری در نامگذاری یکی از خیابان های تهران به نام مهرداد میناوند مدعی شد وقتی کنارمان هستند، قدرشان را بدانیم.

 

استوری علی کریمی در حمایت از نامگذاری یک خیابان به نام مهرداد میناوند

با احترام به نظر علی کریمی پیشتر به این نکته اشاره کردیم که اگر بنا به نامگذاری خیابانی در تهران به نام فوتبالیست ها باشد، شاید مهرداد میناوند در نوبت صدم هم قرار نگیرد و نفراتی همچون سیروس قایقران در صدر جدول نامگذاری خیابان های تهران حضور داشته باشند چرا که نامگذاری یک خیابان معمولاً به یاد اسطوره ها و مشاهیر یک کشور انجام می شود و نه صرفاً به واسطه غم از دست دادن یک فوتبالیست! از این گذشته اگر هم چند خیابان تهران به نام اسطوره های پرسپولیس و استقلال نامگذاری شده، این موارد توجیه فرهنگی و ورزشی داشته است چرا که نراتی همچون جعفر کاشانی، ناصر حجازی و منصور پورحیدری هم در زمینه اخلاقی و هم در زمینه ورزشی ممتاز بوده اند. با استدلال کریمی آیا او  حاضر است نام یکی از خیابان های تهران به اسم حسین هدایتی نامگذاری شود؟

خداوند مرحوم میناوند را بیامرزد اما آن مرحوم نه در زمینه جایگاه اجتماعی و نه فوتبالی در جایگاهی قرار نداشت که به واسطه آن، یک خیابان به یاد او نامگذاری شود.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • جوادی 2 فوریه 2021 / 2:27 ق.ظ

    سلام.اگر مرحوم میناوند جایگاهی نداشت چرا مرگ او یک کشور را تکان داد ؟ /.

    • ریکان 2 فوریه 2021 / 6:35 ق.ظ

      شما فک میکنید تکان داد والا کسی تکون نخورده

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید