کد خبر:10930
پ

استوری شب گذشته سرور جبارف همه استقلالی ها را ناراحت کرد + عکس

سرور جبارف شب گذشته با انتشار یک استوری، به یاد روزهایی کرد که با استقلال در اوج قرار داشت و دستان نامرئی که نمی خواست آن تیم رویایی به قهرمانی در آسیا برسد، در سال 2018 تیم وینفرد شفر را متلاشی کرد.   استوری شب گذشته سرور جبارف همه استقلالی ها را ناراحت کرد + […]

سرور جبارف شب گذشته با انتشار یک استوری، به یاد روزهایی کرد که با استقلال در اوج قرار داشت و دستان نامرئی که نمی خواست آن تیم رویایی به قهرمانی در آسیا برسد، در سال 2018 تیم وینفرد شفر را متلاشی کرد.

 

استوری شب گذشته سرور جبارف همه استقلالی ها را ناراحت کرد + عکس

 

تیم زیر بهترین تیم چند سال اخیر استقلال بوده است که با وینفرد شفر توانست در گروه مرگ لیگ قهرمانان آسیا و علی رغم تمام ناداوری ها و کارشکنی ها به عنوان صدرنشین صعود کند اما برگزاری جام جهانی و برخی کارشکنی ها علیه استقلال در تابستان 2018 باعث شد تا ستاره های این تیم از جمله مجید حسینی، امید ابراهیمی، امید نورافکن، سرور جبارف، مامه تیام به یکباره تیم را ترک کنند و تیم شفر با بحرانی عجیب وارد رقابت با السد شود و با پذیرش شکست 3 بر 1 در تهران و کسب تساوی 2-2 در قطر در نهایت نتوانست با تیم به کلی متلاشی شده استقلال راه به جایی ببرد و سرانجام نیز با توطئه ای خاموش به عجیب ترین شکل ممکن از کار برکنار شد.

چرا استقلال به جای باز کردن پنجره نقل و انتقالات به سراغ جذب نادری رفت؟

 

تفاوت این استقلال متلاشی شده با پرسپولیس متلاشی شده فصل جاری در این بود که برای آن استقلال متلاشی شده بازیکنان با کیفیتی جذب تیم نشدند اما بازیکنانی با کیفیت به مراتب بالاتر از بازیکنان جدا شده پرسپولیس، جانشین چند ستاره این شدند که هر یک حداقل 3 سال در این تیم بازی کرده بودند.

دیدگاه کاربران 21 دیدگاه
  • بنده 26 اکتبر 2020 / 6:05 ق.ظ

    به نام خدا. سلام. ی سوال از نویسنده متن داشتم. توطئه خاموش یعنی چی؟ آیا جنابعالی مدرک دارید که توطئه شده است؟ واقعا خدایی مدرک داری برای توطئه؟ اصلا تا حالا به معنی توطئه رسیدی؟ آخ چرا این جملات را به خورد مردم می دهید که باور کنند.هنوز هیچ کس بصورت شفاف موضوع بازی نکردن استقلال و پارس جنوبی جم را توضیح نداده است ؟ چطور ظرف مدت کمتر از یک هفته کرونا بازیکنان تیم استقلال برطرف شد. با دعا با دارو چی بود اگر واقعا به فرمول ضد کرونا رسیده آید به ما هم بدهید ؟

    • تاجی با اصالت 26 اکتبر 2020 / 8:06 ق.ظ

      مدرکی از این بالاتر که با تیام و جبارف تمدید نکردن اما با دو برابر مبلغ درخواستی اونا رفتن 4 تا بازیکن خریدن(که بعد همین هزینه سنگین رو هم به عنوان مورد منفی برای استقلال ازش یاد کردن که همه ش برنامه ریزی شده بود)!!! برای اونا میگفتن پول نیست بعد برای 4 تا بازیکن بنجل که دو برابر اونا هم پول گرفتن پول بود؟ اینو چطوری میتونید تفسیر کنید؟ الان گندش در اومده چه پولایی برای نگه داشتن ستاره های لنگ بعد جام جهانی رد و بدل شده چرا از این پولا برای استقلال خرج نشد؟ مگه میشه وزیر یه مملکت بگه صندلی منو بگیرید ولی علیپور رو نه؟در مورد کرونا هم استاد تست اول و دومشون مثبت بود و تست سومشون منفی شد و بازی کردن یه چیز عادی در تمام دنیا . قرار نیست هر کی دو تا تستش مثبت شد بیفته تو رختخواب و قرنطینه بشه . تست سومشون منفی شد یعنی مورد بسیار خفیف بوده. همین الان تست بعدی رونالدو منفی بشه از هفته بعدش بازی میکنه مزید اطلاع!(تا زمانیکه تستشون مثبته نمیتونن بازی کنن) مگه هنوز کسی به طور شفاف اهدای کاپ سوپرجام بدون برگزاری بازی بین پرسپولیس و سپاهان یا تعویق لیگ به نفع لنگ رو توضیح داده؟ چرا هر وقت لنگ آماده نیست لیگ رو به تعویق میندازن ؟ چرا هر وقت لنگ آماده نیست با درخواست تعویق سوپرجامش موافقت میشه؟ اگه جوابی دارید خوشحال میشم بشنوم

    • میلاد 26 اکتبر 2020 / 8:22 ق.ظ

      اون روز تیام و جبارف برای تیم اجنبی بودن میگفتن چه خبره و چرا انقد پول باید بهشون داد اما امروز بشار رسن برای تیم محبوب دولت هست که نه تنها 850 هزار دلار میگیره بلکه مدیرتون گفته بمون من 200 هزارد لار هم از خودم بهت میدم . رقم قرارداد بشار رسن با پرسپولیس هم غیرقابل انکاره و رسانه های عراقی همگی گفتن 720 هزار یورو معادل 850 هزار دلار با پرسپولیس بسته . اینا برای ثبت در تاریخ ه که چه خیانتایی به استقلال شد و با چنگ و دندون سعی شد ستاره های پرسپولیس رو حفظ کنن . برای همینه بازیکناتون از جمله طارمی، ترابی، شجاع، علیپور و …. یهو از دستتون فرار میکنن چون میدونن این دولت به یه بهونه ای مثه مالیات ممنوع الخروجشون میکنه یه دفعه ای که نتونن برن. در استقلال به بهانه درامدزایی الهیار صیادمنش، مجیدحسینی، امید نورافکن و حتی مامه تیام رو فروختن اما پرسپولیس به بانک مرکزی وصله و توی 1 ماه، 2 میلیون دلار جور کردن که هم پول برانکو رو بدن و هم 7 تا بازیکن جدید بخرن و بازیکنایی هم که رفتن همه به عنوان بازیکن ازاد فسخ کردن و رفتن و یک ریال به پرسپولیس نرسید. چطور میشه ما باید برای تامین منابع مالیمون بازیکن بفروشیم ولی لنگیا دست در جیب دولت برای حفظ ستاره ها؟ همین قایدی هم اگه دیر جنبیده بودن اون سعادتمند کچل فروخته بود

  • اسطوره فقط همایون خان 25 اکتبر 2020 / 11:30 ب.ظ

    اخه کیسه کشای هوچی گر اول اینکه مگه پاتوسی با تیام و جپاروف همزمان تو شیشتقلال( مایه خفت تیمایه ایرانی تو اسیا 6تا 6 تا و با 2 امتیاز ضعیف ترین تیم ایرانی که تو مرحله گروهی حذف شده ساله 2009، عروسه اسیا ) بعدش امثاله تیام و پاتوسی و جباروق
    ف در حد تیمه در پیته کیسه خوبن چون اگه بازیکنه بدرد بخوری بود تیام بعد از کیسه یه تیمه درست حسابی جذبش میکرد نه یه تیم مثل عجمان. جباروفم که دیگه اخره فوتبالش بود وگرنه بعد از کیسه حداقل یه تیم درجه چهار میخریدش. بابا کیسه کشه متوهم با همه اینام که باز با اختلاف زیره سرورتوت پرسپولیس بودید. کیسه فقط زمانی که مموتی راس کار بود با لابی و امیر مافیا که برا همه رزومش مشخصه و با امثاله مرتضی کریمی( کمک داوری که خودش اعتراف کرد به تبانی که گل کاملا سالمه محمد نوری رو افساید گرفت وبه همکاریهایه کثیفش بهمراه قهرمانیه رشوه بگیر که هر دوشون از کاره قضاوت اخراج شدن به خاطر تبانیشون با تیم حکومتیه کیسه کشا ) و عامله دیگه ام مصرف داروهایه نیرو زا( که بازیکن و چستوله کیسه اعتراف کرد به مصرف جک تری دی) فقط یه سواله کوچیکو جواب بده حسام ملکیه نون به نرخ روز خور. کدوم بازیکن استقلالو تو جهان میشناسن از ابتدایه پیدایشه ننگی به نام دوچرخه سوران تا به امروز که شده شیشتقلال. بابا مشنگا این هوچی گریا به درد طفلایه طرفداره کیسه فقط میخوره. تیمه کیسه به غیر از خدا بیامرز ناصر حجازی چه بازیکنه سر شناسی تو کله دوران حضوره کثیفش داشته. اقایه مثلا محترم تو میتونی با جعلو برعکس جلوه دادن واقعیت ( به ماننده شاه فرناز که میاد کله استدیومو با فتوشاپ به رنگه ابی درمیاره وافتضاحه دوپینگش که مجبورش میکنن کمیته انضباطیه وقت بدونه خداحافظی فورا بره کنار و یا 8تایه جعلیه فتل منقلی شما ها با این جو چیزا میتونن هوادارایه کوته فکره کیسه رو راضی کنی و یه لقمه نونه حروم بابته دروغایی که میگی و به خورده کیسه کشا میدی ببری سره سفرت دزدی و پوله حروم فقط بالا رفتن از دیواره مردم نیست) سره اخرم یه مطلب در مورد ستاره هایه جعلیتون که فقط این سوال از زمانی که لیگ قهرمانان اسیا سرو شکله واقعیه خودشو گرفت و تمام قدرتایه اسیا چه از غرب چه از شرق تو مسابقات شرکت کردن کله افتخاره کیسه چی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بزار خودم جوابشو بهتون بدم بزرگترین افتخاره عروسه اسیا این بود که تا 1/4 بیاد بالا اونم به خاطره برخورد به ضعیف ترین تیمه او سال تو مرحله قبلش یعنی بوریرام. جوری خر کیف شده بودید که مدیر وقته اون زمانه کیسه زماتی که قرعه خورد به بوریرام تو ماتحتش عروسی گرفته بود. اره مایه ننگید برایه ایران کیسه کشااااااااااا

  • تاج 25 اکتبر 2020 / 7:30 ب.ظ

    فرهاد آتیشی ” مثل اینکه قرصاتو نخوردی!؟ تیام و جباروف وقتی فراری دادن دوبرابر پولی که برای ماندن میخواستن دادن نیومایر بیکیفیت و حاجی گرو بی کیفیت تر و طارق همام عراقی گشاد! کریم باقری تون اعتراف کرده بالای 14میلیارد خواستن بدن عایل زاده همون جاهل بدون پرونده تون خودش مثل مکتبتون پول ایسه! رفت و خوب خرابتون کرد با اونهمه ادعایی که روش داشتید!!!!! قرارداداسترارا رسانه ای کردن کاری که با دیاباته کردن و جواب داد به شکل دیگه ! استرا حقوق حقی و قانونی اش ندادن که بره و قهرمانی نیاره! دیاباته هم وقتی قراردادش رسانه ای شد دیگر بازیکنان تاج از این آپشن ها و تبعیض دانستن و بعداز اون دیگه درصد پاس دادن بهش و موقعیت سازی برای گل زدن هاش را به صفر رساندن! بجای این اراجیف و بی ربط گفتن هاتون برید برای آبروریزی های مدیرتون با فایل صوتی و فیلم هاش یه فکری کنید و از النصر لترسید که بار کج شمارا پیش از به مقصد رسیدن نندازه!!!!

  • تاج 25 اکتبر 2020 / 6:53 ب.ظ

    هرگز از مرگ نهراسبده ام! همه هراس من از مرگ مردن در سرزمینی است که مزد گورکن از بهای آزادی آدمی افزونتر باشد! آری” هرگز از نرگ نهراسیده ام…..! (تاسف)!

  • فرهاد دو آتیشه سرخ 25 اکتبر 2020 / 6:29 ب.ظ

    دقیقا منظورت از جایگزین بهتر کیه؟؟؟؟؟؟
    طارمی با دو فصل آقای گلی ، علیپور با یک فصل آقای گلی رفتن کی جاش اومد؟؟؟ همین الان یکدونه مهاجم بالای 23 داریم که عیسی هستش، رمضانی که اصلا در حد اونا نیست.
    بیرانوند گلر فیکس تیم ملی رفت کی جاش اومد؟ حامد لک با بیرانوند یکی هستش؟؟؟؟؟ خخخخخخ.
    شجاع رفت کی جاش اومد ؟
    ترابی رفت کی جاش اومد ؟ علی شجاعی با ترابی یکیه؟؟؟؟
    اتفاقا شما جایگزینهای بهتری آوردید، حسینی رفت یزدانی آوردید، پاتوسی و جباروف رفتن کریمی و شجاعیان ، مهدی پور آوردید، صیادمنش رفت قايدی آوردید، تیام رفت دیاباته آوردید که آقای گل شد، ابراهیمی رفت ریگی آوردید. امیدوارم دیگه یکطرفه متن نزنی برادر، ضعفهای خودتونو لاپوشانی نکیند، استقلال همین الان تو هر پست 4 تا بازیکن داره، فریب افکار عمومی ممنوع. مردم آگاه هستن.

    • تورام 25 اکتبر 2020 / 6:57 ب.ظ

      داداش عیسی آل کثیر تو صنعت نفت با اون بازیکنای بی کیفیت بیشتر از علیپور گل زد . در مورد حامد لک هم که عملکردش مشخصه که بهتر بود از بیرانوند یا نه . شجاع هم خودش رفت چون پول بیشتر میدادن بهش و این گفته کریم باقری هست و نه من. علی شجاعی پدیده این فصل میشه اگه بازیاشو ندیدی لطفاً صحبت نکن . احسان پهلوان هم که تو مایه های محسن مسلمان براتون بازی میکنه . دیگه چی از این بهتر ؟ برای ما رفتن 4 تا بنجل جای تیام و جبارف اوردن فک کردین نمیفهمیم؟ مردم خر نیستن . تیام 3 سال پیش رفت، دیاباته این فصل اومده . در ضمن همه اینایی که داری میگی رفتن از پرسپولیس هر کدوم حداقل 3 فصل تو لنگ بازی کردن ولی ستاره های استقلال رو نذاشتن یه فصل بمونن . واقعا فک میکنی ریگی در حد ابراهیمی ه؟

      • فرهاد دو آتیشه سرخ 25 اکتبر 2020 / 10:28 ب.ظ

        داداش اطلاعات خوب نیست، علیپور یک بار آقای گل لیگ شده و دوبار جز چهارتا گلزن اول بوده، آل کثیر آقای گل شده؟ علیپور 70 تا گل تو لیگ برتر داره ، آل کثیر هم داره؟ پسر خوب آل کیسه همین فصل روزبه از دست که داد شماها جشن گرفته بودید بجاش مرآدمند اومد ده برابر از اون بهتر ، نادریو از پرسپولیس بهتون هدیه دادن جشن گرفتید که چجوری زکی پور بندازید بیرون، مظاهریو با پول بیشتر حتی از تراکتور تحریک کردید که یکطرفه فسخ کنه بیاد آل کیسه وقتی اومد همه شماها عروسی گرفتید که آخ جون حسینی دیگه بازی نمیکنه، مردم احمق نیستن آقا که شماها بخواید سفسطه راه بندازید، بعد جالبکه گلر یک تیم ملی با لک قیاس میکنید! شجاعی میشه پدیده لیگ و اونو با بازیکن تیم ملی یعنی ترابی مقایسه میکنید!! بعد در مورد شجاع حرف نداری بزنی میگی پول بیشتر گرفت رفت، مگه من میگم نگرفت؟ منم میگم بله پول بیشتر گرفت بخاطر آیندش رفت، بحث جایگزینی اینا مطلب زدن منم نوشتم جای شجاع کی جذب شده؟؟؟ جواب نداری بدی چرا این شاخه اون شاخه می پری؟
        استقلال تو این چندین سال هیچوقت بدون مهره نبوده همیشه تاپ های لیگو داشته، بله کاوه رفت، تیام اومد، تیام رفت تبریزی گرفتید با اون کیفیت خوبش تو ذوب آهن و شماها فوتبالشو نابود کردید، بعدش قايدی گرفتید،بعد ارسلان مطهری آوردید، این فصلم که گذشت دیاباته آوردید که آقای گل شد،
        مردمو احمق فرض نکنید.

    • فرهاد دو آتیشه سرخ 25 اکتبر 2020 / 10:12 ب.ظ

      اولا که شما مثل اینکه قرصاتو نخوردی و موقع نوشتن هول کردی نمیدونی خودت چی نوشتی،شما سعی کن از این به بعد از موتوری دیگه جنس نگیری، حالت خوش نیست، مکتب شما همینه، فقط فحاشی و این شاخه به آن شاخه پریدن، آقای ادعاا اولا اینکه قرارداد دیاباته پایان فصل افشا شد ، اون موقع دیگه تیمی نبود که گل بزنه یا نزنه ، دوما این حرفها چه ربطی به حرفهای من داشت؟؟؟ من جواب اون آقایی که مطالب زده دادم و جوابم مطابق با متن این آقا بود، بعد شما اینهایی که گفتید اصلا ربطی به مطلب من نداشت، تا دیروز که می‌گفتید دیاباته قراردادش ارزونه حالا چی شده از قرارداد 30 میلیاردیش که افشا شده ترسیدید؟؟؟ شما سعی کنید به جای این خزعبلات گفتن و چرتو پرت گفتن‌ها که تخصص شما و باشگاهتون با مکتب آل کیسه هستش سعی کنید به تیم خودتون برسید بجای اینکه فقط مقصر اینو اون جلوه بدید، در ضمن انقدر تو سایت afc مطلب بزارید ببینم به کجا میرسید ، دیدید که afc رای به تیم ما داد، البته تیمی که یکبار از ترس سوراخ شدن به ترکیه پناه برده و بعد رفته cas شکایت کرده و اونا هم جوابی دهان شکن بهتون دادن الانم مجبوره بازم منتظر جواب cas باشه، امیدوارم این سری هم کهcas به نفع ما رای داد اونوقت دیگه سعی کنی دهن نجستو ببندی و بری دوباره تو غارت بمونی، در مورد اون رسول پناه هم بگم که همینجوری که شماها ادعا میکنید سعادتمند پرسپولیسی بوده ما هم میگیم رسول پناه استقلالی بوده، حالا دیگه نبینمت این اطراف، بزن به چاک بابا،تو لیگ که روتون کم کردیم، تو لیگ قهرمانان تو چهارسال سه بار رفتیم نیمه نهایی، دوبارم فینال لیگ قهرمانان آسیا که تاحالا شما خوابشم ندیدید، فینال واقعی نه تورنمنت چهارجانبه امجدیه.خخخخخخخخخخخ.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید