کد خبر:20513
پ

استوری دو پهلوی شهریار مغانلو با قلب قرمز

شهریار مغانلو که این روزها بحث بر سر حضورش در پرسپولیس داغ است با انتشار یک استوری دو پهلو، همچنان امید هواداران پرسپولیس برای حضورش در این تیم را زنده نگه داشت. مغانلو در استوری خود به بحث تغییر و گذشتن از یک چیز خوب و رسیدن به یک چیز بهتر گفت. عده ای منظور […]

شهریار مغانلو که این روزها بحث بر سر حضورش در پرسپولیس داغ است با انتشار یک استوری دو پهلو، همچنان امید هواداران پرسپولیس برای حضورش در این تیم را زنده نگه داشت. مغانلو در استوری خود به بحث تغییر و گذشتن از یک چیز خوب و رسیدن به یک چیز بهتر گفت. عده ای منظور او را اینطور برداشت کرده اند که او به شرایط علی اش اشاره دارد و قصد دارد سانتاکلارا را از دست بدهد و در عوض به پرسپولیس بپیوندد اما برخی نیز معتقدند او به شرایط ابتدای فصلش اشاره دارد که علی رغم میل قلبی اش برای پیوستن به پرسپولیس مجبور شد تا جواب رد به پیشنهاد پرسپولیس بدهد و به سانتاکلارایی بپیوندد که امروز برای این تیم در قلب اروپا بازی می کند. نکته جالب اینکه لباس هر دو تیم پرسپولیس و سانتاکلارا نیز قرمز است و مفهوم قلب قرمز او نیز به درستی مشخص نیست.

 

استوری دو پهلوی شهریار مغانلو با قلب قرمز

 

مغانلو چند روز پیش در برنامه زنده شب های فوتبالی اعلام کرد از شرایطش در سانتاکلارا راضی است و همین مسئله در کنار مبلغ 300 هزار دلاری که سانتاکلارا برای انتقال قطعی او به پرسپولیس طلب کرده، گمانه زنی در خصوص مختومه شدن انتقال او به پرسپولیس را افزایش داد اما استوری صبحگاهی مغانلو بار دیگر گمانه زنی ها در خصوص تغییر شرایط را افزایش داده است.

گفتنیست در ابتدای فصل نیز پرسپولیس با مبلغی بیشتر از پیشنهاد مالی سانتاکلارا به دنبال جذب شهریار مغانلو بود اما وی ترجیح داد فوتبال خود را در اروپا ادامه دهد و احتمالاً راه بازیکنی همچون مهدی طارمی را بپیماید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید