کد خبر:23472
پ

استوری تند و جنجالی باشگاه نساجی علیه داور بازی با پرسپولیس

از روز گذشته و پس از پایان بازی پرسپولیس و نساجی موجی از انتقادات از کادر داوری بازی به واسطه عدم اعلام گل آفساید پرسپولیس به راه افتاده است. زاهدی فر که پیشتر در اتفاقی نادر از تیم پرسپولیس به واسطه اشتباهش در یکی از بازیها که البته تاثیری نیز در نتیجه نهایی نداشت عذرخواهی […]

از روز گذشته و پس از پایان بازی پرسپولیس و نساجی موجی از انتقادات از کادر داوری بازی به واسطه عدم اعلام گل آفساید پرسپولیس به راه افتاده است. زاهدی فر که پیشتر در اتفاقی نادر از تیم پرسپولیس به واسطه اشتباهش در یکی از بازیها که البته تاثیری نیز در نتیجه نهایی نداشت عذرخواهی کرده بود، هنوز  واکنشی نسبت به اشتباهات سریالی اش در دیدار روز گذشته نداشته است.

 

استوری تند و جنجالی باشگاه نساجی علیه داور بازی با پرسپولیس

استوری تند و جنجالی باشگاه نساجی علیه داور بازی با پرسپولیس

او در حالی کارت زرد اول را به سرمربی نساجی نشان داد که در تصاویر آهسته به وضوح مشخص بود سیامک نعمتی توپ را با دستش زده و داور به جای اینکه خطای هند بازیکن پرسپولیس را چسبیده به محوطه جریمه اعلام کند، خطای کریم اسلامی را اعلام کرد که همین موضوع موجب برآشفته شدن سرمربی نساجی شد که با کارت زرد بی موردی که دریافت کرد، د ادامه با کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

این اتفاق در حالی رخ داد که در دو صحنه محمدحسین کنعانی زادگان و احمد نوراللهی به شدت با داور و کمک داور بحث داشتند اما داور تنها با جمله آرام باشید به استقبال این صحنه ها رفت و خبری از کارت زرد نبود.

در ادامه نیز گل عیسی آل کثیر با توجه به تصویر پرسپکتیو شده، قطعاً آفساید بود و این گل درست در لحظاتی برای پرسپولیس به دست آمد که نساجی در اوج حملات خود قرار داشت و در واقع داور بازی با صحیح اعلام کردن این گل، رسماً بازی را برای نساجی تمام کرد.

 

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • تاج 10 آوریل 2021 / 6:52 ق.ظ

    حق!!؟؟؟ مگر این ۵ سال باشگاهی تونست از حق اش در مقابل تیم خاص و محبوب شخص اول…. پرده نشین دفاع کنه!!؟؟؟

  • محمد 9 آوریل 2021 / 11:36 ق.ظ

    اسم پیروزیم زیادشه باشگاه نساجی احترام گذاشته گفته پیروزی فقط لنگ

  • ممل پرسپولیسی 9 آوریل 2021 / 11:14 ق.ظ

    باپیروزی گفتن باشگاه بزرگ پرسپولیس کبیر شایدازسوزش این کادر کیسه کش که جماعت هوچیگر هستن کم میشه پرسپولیس کبیر فقط میسوزونه🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • رونالدو 9 آوریل 2021 / 10:47 ق.ظ

    بجور سوزش داره واسه نان سانجی ها یا همون نساجی یا نون سانجوجی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید