کد خبر:32860
پ

استقلال 4 هفته درآمدزایی را از دست داد تا پرسپولیس کارگزار پیدا کند!

در حالی که روز گذشته خبر توافق سازمان لیگ با باشگاه ها بر سر موضوع تبلیغات محیطی استادیوم ها رسانه ای شد، به نظر می رسد سنگ اندازی سازمان لیگ برای استفاده باشگاه استقلال از تبلیغات محیطی از هفته اول لیگ برتر، صرفاً به خاطر در دسترس نبودن کارگزار برای باشگاه پرسپولیس بوده و برای […]

در حالی که روز گذشته خبر توافق سازمان لیگ با باشگاه ها بر سر موضوع تبلیغات محیطی استادیوم ها رسانه ای شد، به نظر می رسد سنگ اندازی سازمان لیگ برای استفاده باشگاه استقلال از تبلیغات محیطی از هفته اول لیگ برتر، صرفاً به خاطر در دسترس نبودن کارگزار برای باشگاه پرسپولیس بوده و برای جلوگیری از هجمه هواداران به سمت مدیریت این باشگاه، پس از اینکه این باشگاه نیز یک کارگزار پیدا کرد، حالا موضع سازمان لیگ تغییر کرده و با طرح اولیه سردار آجورلو مدیرعامل استقلال موافقت شد.

 

استقلال 4 هفته درآمدزایی را از دست داد تا پرسپولیس کارگزار پیدا کند!

استقلال 4 هفته درآمدزایی را از دست داد تا پرسپولیس کارگزار پیدا کند!

بر اساس توافق انجام شده، تبلیغات محیطی برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به این دو باشگاه سپرده شد و سازمان لیگ به نمایندگی از سایر باشگاه ها با یک کارگزار قرارداد امضا می کند و پس از کسر هزینه های اسکان، بلیط و … مبلغ باقیمانده را به نسبت جایگاه تیم ها در جدول، بین تیمهای لیگ برتری تقسیم می کند.

گفتنیست استقلال و پرسپولیس نیز ملزم به پرداخت 30 درصد از درآمد تبلیغات محیطی در هر بازی به سازمان لیگ شده اند. بر طبق اعلام صادق درودگر، این رویه از هفته پنجم اجرایی خواهد شد و کارگزار باشگاه استقلال امروز نسبت به جمع اوری بیلبوردهای کارگزار سازمان لیگ در استادیوم آزادی و نصب بیلبوردهای تبلیغاتی خود اقدام خواهد کرد.

 

نکته جالب در خصوص اتفاقات فوق اینکه، تا قبل از مشخص شدن کارگزار برای باشگاه پرسپولیس، مخالفت های عجیبی با طرح سودآور مدیرعامل استقلال که یک کارگزار 500 میلیاردی را حامی خود می دید، انجام شده بود اما به محض پیدا شدن یک کارگزار برای باشگاه پرسپولیس، به یکباره موضع باشگاه پرسپولیس و سازمان لیگ در این خصوص عوض شد تا مشخص شود، آنها قصد نداشتند تا قبل از اینکه کارگزاری برای باشگاه پرسپولیس پیدا شود، استقلالی ها از منافع تبلیغات محیطی استادیوم آزادی بهره مند شوند و از حالا به بعد از نظر دوستان تبلیغات محیطی نه تنها برای این دو باشگاه که هر دو کارگزار اختصاصی دارند، بلکه برای هیچ باشگاه دیگری نیز منعی ندارد!

کلیدواژه : سازمان لیگ

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 18 نوامبر 2021 / 10:41 ق.ظ

    اینا از ثمرات وجود دار و دسته های بابا سلطانیخر در بدنه های فدراسیون آبیه و سازمان لنگ و آپارتمان داوری و …. است که هنوزم فساد ادامه دار است و چشم دیدن موفقیت و پیشرفت استقلالو ندارن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید