کد خبر:30808
پ

استقلال هزینه پرسپولیسی شدن اسدی را بالا برد | 15 میلیارد تومان برای یک فصل!

در حالی که مسئولین پرسپولیس از رضا اسدی به عنوان بمب نقل و انتقالات یاد می کنند، اما رقم پرداختی به این بازیکن آن هم برای یک فصل، بدون شک مشکلات فراوانی را برای سرخ پوشان در ادامه مسیر پیش خواهد آورد که به نظر می رسد ترفند استقلالی ها در رخ دادن این اتفاق، […]

در حالی که مسئولین پرسپولیس از رضا اسدی به عنوان بمب نقل و انتقالات یاد می کنند، اما رقم پرداختی به این بازیکن آن هم برای یک فصل، بدون شک مشکلات فراوانی را برای سرخ پوشان در ادامه مسیر پیش خواهد آورد که به نظر می رسد ترفند استقلالی ها در رخ دادن این اتفاق، بی تاثیر نبوده است.

 

استقلال هزینه پرسپولیسی شدن اسدی را بالا برد | 15 میلیارد تومان برای یک فصل!

استقلال هزینه پرسپولیسی شدن اسدی را بالا برد | 15 میلیارد تومان برای یک فصل!

خماند، ایجنت رضا اسدی در این خصوص گفت، استقلال دیشب پیشنهاد 15 میلیاردی به اسدی داده است. پیشنهادی که با توجه به توافقات انجام شده بین مدیربرنامه اسدی و پرسپولیس،مشخص بود که تنها برای به تکاپو انداختن بیشتر مدیران پرسپولیس و از دست نرفتن اسدی مطرح شده است.

با توجه به اتفاقات رخ داده در عقد قرارداد اسدی با پرسپولیس به نظر می رسد او نیز راه شهریار مغانلو را خواهد رفت و از پرسپولیس تنها به عنوان سکوی پرتابی برای رسیدن به پیراهن تیم ملی و سپس ترانسفر به عنوان بازیکن آزاد به فوتبال اروپا یا تیمی در ایران با پیشنهاد مالی بهتر استفاده خواهد کرد چرا که اگر غیر از این بود، هرگز قرارداد 1 ساله بین طرفین منعقد نمیشد.

در ضمن با پیشنهاد مالی استقلال به اسدی که برای دو فصل بوده، طبیعتاً اسدی پیشنهاد بهتر را که برای یک فصل بود انتخاب می کرد. گفته می شود توافق اولیه طرفین بر سر مبلغ 10 میلیارد تومان بوده است اما با ورود استقلال به ماجرا، این رقم تا 15 میلیارد افزایش پیدا کرده است.

کلیدواژه : پرسپولیسرضا اسدی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید