کد خبر:43632
پ

استقلال شایسته ترین تیم برای قهرمانی لیگ برتر | تیم بی رحم ساپینتو مهار نشدنی است

دیدار حساس استقلال و فولاد از هفته بیست و سوم لیگ برتر برگزار شد و مطابق انتظار آبی پوشان تهرانی باز هم با یک نمایش دل پذیر و یک پیروزی خارج از خانه، خود را به صدر جدول نزدیک تر کردند. حالا فاصله استقلال و سپاهان در صدر تنها 3 امتیاز است و هر لغزشی […]

دیدار حساس استقلال و فولاد از هفته بیست و سوم لیگ برتر برگزار شد و مطابق انتظار آبی پوشان تهرانی باز هم با یک نمایش دل پذیر و یک پیروزی خارج از خانه، خود را به صدر جدول نزدیک تر کردند. حالا فاصله استقلال و سپاهان در صدر تنها 3 امتیاز است و هر لغزشی از سمت تیم اصفهانی می تواند منجر به قهرمانی استقلال شود.

ساپینتو با همان ترکیب همیشگی استقلال را به مصاف فولاد خوزستان دگرگون شده فرستاد. در این دیدار نیز بار دیگر کار خوب بدنساز استقلال به چشم آمد به طوری که توان بدنی آبی پوشان در طول 90 دقیقه از میزبان که به شرایط رطوبت و ارتفاع پائین تر نسبت به تهران از سطح دریا داشت، بالاتر بود.

ساپینتو که پس از مدتها در کنار خط تیمش را رهبری می کرد، با جنب و جوش فراوان در کنار زمین شاهد فرصت سوزی های عجیب بازیکنان تیمش بود. نقیصه ای که هنوز بر طرف نشده و آبی ها اگرچه در هر بازی با برتری فنی خود بر حریف قدرت تاکتیکی خود را به او دیکته می کنند اما این تعداد فرصت سوزی ممکن است مثل بازی با نساجی برای آنها گران تمام شود.

اگرچه استقلال در این دیدار در فاز هجومی قوی ظاهر شد اما مثل چند بازی قبل، پاشنه آشیل این تیم سید حسین حسینی بود که نزدیک بود با اشتباهات خود، زحمات سایر بازیکنان را بر باد دهد. مشخص نیست پس از جام جهانی بر حسینی چه گذشته که تا این حد افت فنی را تجربه می کند.

یکی دیگر از نکات منفی بازی شب گذشته استقلال بدون جانشین بودن رضاوند و مهری بود. به طوری که با ورود حامدی فر و نیک نفس، فولاد برتری خود در 10 دقیقه پایانی را به استقلال دیکته کرد و ناهماهنگی های زیادی در میانه میدان این تیم شاهد بودیم.

هر چه که هست، فوتبال تاکتیکی که این روزها استقلال در زمین خودی یا بازی های خارج از خانه بازی می کند، یک سر و گردن از همه تیم های لیگ برتری بالاتر است و بدون شک لایق ترین تیم برای قهرمانی تیم ریکاردو ساپینتو است که به صغیر و کبیر رحم نمی کند.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • بی نام 13 مارس 2023 / 7:18 ب.ظ

    استقلال ۶ بازی از ۷ بازی آینده اش با تیم‌های میانه بالایی جدوله.پرسپولیس ۴ بازی با تیم‌های پایین جدول داره.و سپاهان ۵ بازی با تیم‌های پایین جدول.بدین ترتیب استقلال شانس سوم قهرمانی‌ است با تاسف

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید