کد خبر:24137
پ

استقلال در صورت صعود از مرحله گروهی با چه تیمی بازی خواهد کرد؟

بتاکاپ – با برد پرگل شب گذشته استقلال مقابل الشرطه عراق، آبی ها گام بلندی به سمت سرگروهی در گروه مرگ آسیا یعنی گروه C برداشتند. اکنون سوال بسیاری از هواداران استقلال این است که در صورت صعود استقلال از گروه C به عنوان تیم اول که بسیار محتمل است، در مرحله بعد با چه […]

بتاکاپ – با برد پرگل شب گذشته استقلال مقابل الشرطه عراق، آبی ها گام بلندی به سمت سرگروهی در گروه مرگ آسیا یعنی گروه C برداشتند. اکنون سوال بسیاری از هواداران استقلال این است که در صورت صعود استقلال از گروه C به عنوان تیم اول که بسیار محتمل است، در مرحله بعد با چه تیمی رو به رو خواهند شد.

 

جدول گروه استقلال در آسیا 2021

 

جدول گروه پرسپولیس در آسیا 2021

 

استقلال در صورت صعود از مرحله گروهی با چه تیمی بازی خواهد کرد؟

با توجه به فرمت جدید بازیها در این دوره از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، لزوماً همه تیمهای دوم هر گروه به دور بعد صعود نخواهند کرد و تنها تیمهای اول به صورت مستقیم به مرحله یک هشتم صعود می کنند و 3 تیم از بهترین تیمهای دوم گروه های پنجگانه به دور بعد راه پیدا می کنند و پس از اینکه سه تیم برتر دوم از گروه های مختل مشخص شدند با توجه به اینکه کدام گروه ها، تیمهای دوم خود را به دور حذفی فرستاده اند، مصاف آنها با تیمهای اول هر گروه مشخص خواهد شد. در جدول زیر ده حالت مختلف برای بازی تیم اول گروه C در مرحله حذفی پیش بینی شده که با توجه به اینکه کدام گروه ها تیمهای دوم خود را به مرحله بعد می فرستند، حری تیم اول گروه C که احتمالا استقلال است در ستون مربوطه مشخص شده است.

 

استقلال و پرسپولیس در چه صورتی در مرحله بعد به هم می خورند؟

با توجه با اینکه شانس سرگروهی پرسپولیس در گروه E زیاد است، در سطر پنجم مشاهده می کنید که اگر تیمهای دوم گروه های A، C، E به عنوان بهترین تیمهای دوم به دور بعد انتخاب شوند و پرسپولیس نیز به عنوان سرگروه در گروه E انتخاب شود، آنگاه دربی استقلال و پرسپولیس را شاهد خواهیم بود اما با توجه به شرایط احتمال اینکه استقلال با تیم دوم گروه A بای مرحله یک هشتم خود را برگزار کند از هر احتمال دیگری بیشتر است. در واقع اگر استقلال به عنوان صدرنشین گروه C و پرسپولیس به عنوان صدرنشین گروه E صعود کنند و تیمهای دوم گروه های A,C,E نیز به دور بعد راه پیدا کنند دربی را در مرحله بعد رقابتها در پیش خواهیم داشت. البته اگر هر یک از دو تیم به عنوان تیم دوم صعود کند شانس رویارویی دو تیم در مرحله بعد بیشتر خواهد شد.

 

دیدگاه کاربران 6 دیدگاه
  • Yass 19 آوریل 2021 / 12:15 ب.ظ

    چرت نگو (لنگی)
    حیف اسم پرسپولیس که رو لنگیا هستش
    اسمش باید( پایگاه بسیج) باشه

  • سجاد 19 آوریل 2021 / 11:50 ق.ظ

    کاشکی استقلال تهران توی گروه D که السدقطر.النصرعربستان.الوحدات اردن حضوردارن میفتاد ببینم میتونست 5تا5تاگل بزنه

  • تاج 19 آوریل 2021 / 11:16 ق.ظ

    کوچولو کجابودی تو این چندسال جامهای تو آسیات را بگو بخندیم خخخخخخخخخ

  • علی 19 آوریل 2021 / 10:13 ق.ظ

    کیسه کشعقده ای صبر کن صعود کنین بعد جشن بگیرید

    • مهدی 19 آوریل 2021 / 11:26 ق.ظ

      چرا ناراحتی مکتب عبده چی یاد شما داده

    • کاظم 19 آوریل 2021 / 11:28 ق.ظ

      خیلی کثیفید لنگیا فقط همین

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید