کد خبر:35895
پ

استقلال با 4 خارجی مقابل پرسپولیس در دربی

به نظر می رسد کار پرسپولیس در دربی برای مقابله با خراجی های با کیفیت استقلال کمی سخت تر شده است چرا که این تیم می تواند به طور همزمان از هر 4 بازیکن خارجی خود که اتفاقاً همگی نیز با کیفیت نشان داده اند، استفاده کند.   استقلال با 4 خارجی مقابل پرسپولیس در […]

به نظر می رسد کار پرسپولیس در دربی برای مقابله با خراجی های با کیفیت استقلال کمی سخت تر شده است چرا که این تیم می تواند به طور همزمان از هر 4 بازیکن خارجی خود که اتفاقاً همگی نیز با کیفیت نشان داده اند، استفاده کند.

 

استقلال با 4 خارجی مقابل پرسپولیس در دربی

استقلال با 4 خارجی مقابل پرسپولیس در دربی

هوشنگ نصیرزاده کارشناس حقوقی فوتبال  در ارتباط با موضوع استفاده استقلال از بازیکنان خارجی‌اش در دیدار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: «این موضوع هیچ اشکالی در بر نخواهد داشت چون سال‌هاست این قانون تغییر کرده و استفاده همزمان از ۴ بازیکن خارجی هیچ منعی برای باشگاه‌ها ندارد».

وی در این باره که گفته می‌شود استقلال حتما باید یکی از خارجی‌هایش را بیرون از ترکیب اصلی نگه دارد تا شامل شکایت تیم پرسپولیس نشود توضیح داد: «پیش از این چنین قانونی وجود داشت اما پس از اعتراض باشگاه‌ها به این مطلب که چرا اجازه ندارند از همه خریدهای خارجی شان استفاده کنند تغییراتی در آیین نامه نقل و انتقالات بازیکنان در فصل ۹۲-۹۱ به وجود آمد که همان زمان هم به باشگاه‌ها و هیئت‌های فوتبال ابلاغ شد. به همین خاطر استقلال منعی ‌برای استفاده از چهار بازیکن خارجی اش به صورت همزمان در ترکیب اصلی ندارد».

این در حالی است که غیبت رودی ژستد در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان این شائبه را به وجود آورد که فرهاد مجیدی به خاطر قوانین سازمان لیگ نتوانسته همزمان از هر ۴ بازیکن خارجی اش در ترکیب استقلال استفاده کند.

کلیدواژه : استقلالدربی 98

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید