کد خبر:21444
پ

استقلال اگر طلب بودروف را هم بدهد باز هم محروم است + سند

به نظر می رسد عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال از همین ابتدا عزم خود را برای مبارزه جدی با تنبلی مالی در فوتبال ایران جزم کرده و کار خود را با دانه درشت های فوتبال ایران یعنی استقلال و پرسپولیس آغاز کرده و هیچ مماشاتی برای اعمال قانون در این زمینه انجام نخواهد شد. […]

به نظر می رسد عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال از همین ابتدا عزم خود را برای مبارزه جدی با تنبلی مالی در فوتبال ایران جزم کرده و کار خود را با دانه درشت های فوتبال ایران یعنی استقلال و پرسپولیس آغاز کرده و هیچ مماشاتی برای اعمال قانون در این زمینه انجام نخواهد شد.

 

استقلال اگر طلب بودروف را هم بدهد باز هم محروم است + سند

استقلال اگر طلب بودروف را هم بدهد باز هم محروم است + سند

پس از اینکه پرسپولیسی ها موفق به پرداخت طلب بودیمیر شدند و پنجره نقل و انتقالات آسیایی خود را باز کردند، اما با شوک بسته شدن پنجره نقل و انتقالات داخلی مواجه شدند و به واسطه همین موضوع نتوانستند از ترابی در بازی مقابل صنعت نفت استفاده کنند. حال خبر می رسد، استقلالی ها حتی اگر بدهی 140 هزار دلاری به بودوروف را پرداخت کنند باز هم پنجره آنها باز نخواهد شد و این باشگاه باید با بازیکنان و مربیان سابقش از طریق کمیته وضعیت تسویه حساب کند. جمشید نورشرق در صحبت‌های شب گذشته خود با شبکه خبر در این باره تاکید کرد: “پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور و ماشین سازی هم بسته بود اما برای پرداخت این بدهی اقدام کردند و مستندات را در اختیار ما قرار دادند. اکنون پنجره نقل و انتقالاتی استقلال هم بسته است و باید بدهی هایش را تعیین تکلیف کند. این موضوع تنها به پرسپولیس اختصاص ندارد.” با اظهارات رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال، باشگاه استقلال هم شرایطی مشابه با پرسپولیس دارد و در صورت عدم پرداخت بدهی های داخلی نمی‌تواند نفرات جدیدی را جذب این باشگاه کند.

 

این اقدام جدی فدراسیون فوتبال در برخورد با تیم های بدهکار را ارج می نهیم و به تیم های بدهکار توصیه می کنیم به جای بهانه جویی بابت اعمال قانون، به دنبال تغییرات در رویکرد خود نسبت به پرداخت بدهی های خود باشند تا عدالت مالی در فوتبال ایران برقرار شود. اینکه تیمی بدهی سنگینی داشته باشد و با استفاده از منابع نامشخص تزریق مالی برای جذب بازیکنان جدید و گران قیمت به آن صورت بگیرد، با فیرپلی مالی فیفا سازگار نیست.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • استراماچونی 7 مارس 2021 / 7:27 ب.ظ

    نه دیگه محروم نیست. پرسپولیس باب دور زدن قوانین به تیمها یاد داد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید