کد خبر:23685
پ

استقلالی ها منتظر گلباران شدن در آسیا باشند | کابوس بازی در نیمه شب!

چند روز دیگر به شروع لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده و با تغییرات پیاپی که در ساعت برگزاری این بازیها به وجود آمده، اکنون به جرات می توان گفت استقلال بدشانس ترین تیم ایرانی حاضر در این رقابتها است.   برنامه بازیهای استقلال در آسیا 2021   استقلالی ها منتظر گلباران شدن در آسیا باشند […]

چند روز دیگر به شروع لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده و با تغییرات پیاپی که در ساعت برگزاری این بازیها به وجود آمده، اکنون به جرات می توان گفت استقلال بدشانس ترین تیم ایرانی حاضر در این رقابتها است.

 

برنامه بازیهای استقلال در آسیا 2021

 

استقلالی ها منتظر گلباران شدن در آسیا باشند | کابوس بازی در نیمه شب!

استقلالی ها منتظر گلباران شدن در آسیا باشند | کابوس بازی در نیمه شب!

جدای از اینکه تیمهای گروه استقلال حداقل روی کاغذ به مراتب سخت تر تیمهای گروه های سایر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شوند، نکته منفی دیگری که برای استقلالی ها در این دوره از مسابقات وجود دارد ساعت برگزاری بازیها است که به بدترین شکل ممکن تنظیم شده است.

آخرین باری که استقلال بازی در چنین ساعتی را تجربه کرده مربوط به بازی این تیم مقابل العین می شود که با نتیجه سنگین 6 بر 1 به سود نماینده امارات به پایان رسید. در آن بازی به دلیل عدم تطابق زمانی بدن بازیکنان استقلال به بازی در آن ساعت شب، افت شدید جسمانی در بازی بازیکنان این تیم مشهود بود و همین عامل باعث رقم خوردن یک شکست سنگین در کارنامه استقلال در آسیا شد.

اکنون نیز اگر فرهاد مجیدی می خواهد کارنامه ش در امر مربیگری و رزومه ش در استقلال به چنین نتایجی در مزین نشود، شاید بهتر بود او تیمش را در چند روز اخیر در ساعاتی که قرار است بازیها برگزار شود تمرین می داد تا بدن بازیکنان نسبت به بازی پرفشار در این ساعت عادت کند چرا که بدون شک، استقلالی ها از نظر بدنی برای بازی در این تایم از روز آماده نیستند و افت بدنی آنها حتی در دیدار اخیرشان در لیگ برتر نیز مشهود بود.

 

بازیهای فشرده (6 بازی در 12 روز) و همچنین رقبای قدرتمند و برگزاری بازی در بدترین زمان ممکن، از جمله عواملی هستند که شانس استقلال برای صعود ار گروه مرگ رقابتها را تا حد زیادی کاهش داده اند.

نکته جالب اینکه در لیگ قطر به منظور آمادگی تیمها برای بازی در چنین ساعاتی، چند هفته اخیر مسابقات در ساعات پایانی روز برگزار شد به طور مثال بسیاری از بازیهای لیگ قطر از ساعت 22 آغاز می شدند اما این نکته در لیگ ایران رعایت نشد تا احتمالاً مشکلاتی برای نماینده ایران در گروه C در این زمینه رخ دهد.

 

4 بازی از 6 بازی استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 00:45 بامداد آغاز می شود که دوتای آن مقابل نماینده سعودی یعنی الاهلی عربستان است که سعی در استفاده حداکثری از امتیاز میزبانی کرده است. در واقع این بازیها نزدیک ساعت 3 بامداد به پایان می رسند و ساعت بدن بازیکنان استقلال که در معمولاً در این ساعات فرمان به خوابیدن بازیکنان می داد، به یکباره با اختلال شدید مواجه خواهد شد چرا که در این تایم آنها می بایست یک بازی پرفشار برگزار کنند.

 

نکته جالب اینکه فولاد دیگر نماینده ایران در این مسابقات نیز با تیم النصر عربستان هم گروه است اما ساعت برگزاری بازیهای آن گروه معقول تر از ساعت غیرعادی بازیهای گروه استقلال است به طوری که بسیاری از بازیهای گروه فولاد از ساعت 21 و ساعت 19 آغاز خواهند شد که اتفاق چندان عجیبی برای بازیکنان ایرانی محسوب نمی شود چرا که به بازی در این تایم در موعد ماه رمضان عادت داشته اند و پس از بازگشت از سر عربستان نیز می بایست در همین ساعات در لیگ برتر به میدان بروند.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ناشناس 11 آوریل 2021 / 12:33 ب.ظ

    اجب کامنتی فولاد گذاشته خخخخخخخخ گفتن شش رو از چهار کم کنید العین این همون تیمی است که فلان تیم رو شش تاییی کرده خخخخخخخخ

  • ناشناس 11 آوریل 2021 / 12:27 ب.ظ

    چه اجب نگفتن کار وزیره

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید