کد خبر:35347
پ

استقبال سرد از رامین رضائیان در تمرین پرسپولیس

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، رامین رضائیان پرسپولیسی شد. اما این اتفاق ظاهراً به همان دلایلی که قبلاً اشاره کرده بودیم، به مذاق برخی از بازیکنان پرسپولیس خوش نیامده است.   استقبال سرد از رامین رضائیان در تمرین پرسپولیس رضائیان که 40-50 روزی هست از تمرینات به دور بوده و به نوعی […]

سرانجام پس از کش و قوس های فراوان، رامین رضائیان پرسپولیسی شد. اما این اتفاق ظاهراً به همان دلایلی که قبلاً اشاره کرده بودیم، به مذاق برخی از بازیکنان پرسپولیس خوش نیامده است.

 

استقبال سرد از رامین رضائیان در تمرین پرسپولیس

استقبال سرد از رامین رضائیان در تمرین پرسپولیس

رضائیان که 40-50 روزی هست از تمرینات به دور بوده و به نوعی از فرم ایده آل بازی خارج است، در شرایطی برای نیم فصل تیم پرسپولیس شد که بسیاری از بازیکنان این تیم با توجه به مشکلات مالی که گرفتارش بوده و هستند، روی خوشی به چنین ریخت و پاش های مالی توسط سرمربی نشان نداده اند. گل محمدی که دو بازیکن تاجیک را در که کیفیتی متوسط دارند به خدمت گرفت و تقریباً یک نیم فصل نتوانست از آنها استفاده کند، حالا تحت فشار بازیکنان تیمش بابت جذب رضائیانی قرار دارد که با توجه به مبلغ قراردادش با الدحیل، بدون شک ثبت قرارداد او، هزینه زیادی روی دست باشگاه گذاشته است. از طرف دیگر عملکرد ضعیف رضا اسدی در نیم فصل اول و هزینه سنگین برای جذب وی نیز مورد انتقاد بازیکنان پرسپولیس قرار دارد و برخی معتقدند به همان علت که اسدی در پرسپولیس موفق نشد، رضائیان نیز موفق نخواهد شد چرا که با اقبال هم بازیان خود رو به رو نیست و در زمین از وی حمایت نخواهد شد.

نکته جالب اینکه سرمربی پرسپولیس قصد دارد یک مهاجم خارجی نیز به خدمت بگیرد و جذب یک بازیکن دیگر به معنای خداحافظی بازیکنان فعلی برای دریافت ما به التفاوت دستمزدشان در نیم فصل اول است. آنها در پایان نیم فصل تنها 35 درصد دریافتی داشته اند و انتظار داشتند پرداختی به آنها در اولویت قرار بگیرد اما همچنان شاهد هزینه تراشی سنگین سرمربی خود هستند که باشگاه را تحت فشار مالی قرار داده است.

از طرفی مدیرعامل پرسپولیس نیز با اشاره تلویحی در صحبتهایش به این موضوع اشاره کرد که رضائیان را به هر قیمتی جذب کرده اند تا دیگر بهانه ای برای عدم قهرمانی و اعتصاب و استعفا نباشد. این صحبت درویش نشان می دهد که اگر گل محمدی در انتهای فصل به مقامی غیر از قهرمانی برسد، احتمال برکناری اش بسیار زیاد خواهد بود.

گفته می شد سرمربی پرسپولیس برای فرار از زیر بار انتقادات بابت جذب رامین رضائیان ناآماده قصد ندارد از او در ترکیب اصلی تیمش در بازی این تیم مقابل آلومینیوم اراک استفاده کند با توجه به اتفاقات بازی، احتمالا برای دقایقی در نیمه دوم به میدان خواهد رفت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید