کد خبر:23141
پ

استرس شدید مهاجمین پرسپولیس به خاطر بازگشت عیسی آل کثیر

با عدم گلزنی مهاجمین پرتعداد پرسپولیس در بازی پرسپولیس و پدیده بار دیگر این نکته نمایان شد که مهاجمین اسم و رسم دار این تیم با استرس شدید در بازیهای این تیم مقابل رقبا حاضر می شوند به طوری که حتی قادر به باز کردن دروازه خالی و بدون دروازه بان نیز نیستند.   استرس […]

با عدم گلزنی مهاجمین پرتعداد پرسپولیس در بازی پرسپولیس و پدیده بار دیگر این نکته نمایان شد که مهاجمین اسم و رسم دار این تیم با استرس شدید در بازیهای این تیم مقابل رقبا حاضر می شوند به طوری که حتی قادر به باز کردن دروازه خالی و بدون دروازه بان نیز نیستند.

 

استرس شدید مهاجمین پرسپولیس به خاطر بازگشت عیسی آل کثیر

استرس شدید مهاجمین پرسپولیس به خاطر بازگشت عیسی آل کثیر

پس از اینکه آرمان رمضانی با از دست دادن چند موقعیت مسلم گلزنی در نیم ففصل اول رقابتها تحت شار قرار گرفت و از این تیم جدا شد، به نظر می رسد اکنو ننوبت مهدی عبدی و شهریار مغانلو رسیده تا با از دست دادن موقعیت های گل پیاپی مقابل دروازه خالی، عدم تمرکز خود را به گوش کادر فنی پرسپولیس برسانند.

شهریار مغانلو که با سر و صدای زیاد به پرسپولیس پیوست، در چهارمین بازی که برای سرخ پوشان به میدان رفت بار دیگر نتوانست موفق به گلزنی شود و نکته اینکه او حتی از قرار گرفتن در موقعیت گلزنی نیز عاجز شده است به طوری که در بازی روز گذشته مقابل پدیده به واسطه فشار و استرسی که عیسی آل کثیر نیمکت نشین به او وارد می کرد، نتوانست بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد چرا که هر لحظه احساس تعویض شدن با آل کثیر موجب بر هم خوردن تمرکز او شده بود.

در طرف مقابل مهدی عبدی جوان قرار دارد که مدتهاست با فرصت سوزی مقابل دروازه خالی، خاطرات خوش گلزنی در فینال آسیا و دربی را زیر سوال برده است. او نیز که این روزها به واسطه ترافیک در خط حمله پرسپولیس، شانس کمی برای خود برای حضور در ترکیب اصلی قائل است معمولاً با عدم تمرکز در بازیها حاضر می شود. او پیشتر نشان داده هرگاه از نظر ذهنی آماده بوده توانسته گلهای حساسی برای پرسپولیس در بازیهای بزرگ به ثمر برساند اما در چند بازی اخیر وقتی یحیی به او فرصت حضور در ترکیب پرسپولیس را به عنوان بازیکن جانشین داد، چند موقعیت کسلک گلزنی مقابل دروازه خالی را از دست داده تا نشان دهد از تمرکز لازم برای حضور در ترکیب پرسپولیس برخوردار نیست.

 

به نظر می رسد بازگشت عیسی آل کثیر به جمع بازیکنان پرسپولیس و اینکه تقریباً همه می دانند او به زودی به مهاجم فیکس پرسپولیس تبدیل می شود و یکی از مهاجمین علی این تیم می بایست روی نیمکت بنشیند، تاثیر منفی زیادی بر روی تمرکز مهاجمین فعلی پرسپولیس گذاشته است.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • سیدمحمدعلی نجفی 4 آوریل 2021 / 2:46 ب.ظ

    کاش یحیی گل محمدی از سیستم ۴۴۲استفاده بکنه تاهم عیسی و هم شهریار مغانلو در ترکیب باشند ، این طور قدرت حمله پرسپولیس بیشتر میشه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید