کد خبر:28179
پ

اسامی برندگان اپلیکیشن بتاکاپ | خرداد 1400

رقابت حساس و نفسگیر کاربران در اپلیکیشن بتاکاپ در خرداد ماه به پایان رسید. شما نیز می توانید با نصب رایگان اپلیکیشن بتاکاپ و شرکت در مسابقات مختلف و کسب امتیاز، یکی از برندگان قطعی بتاکاپ در خرداد ماه باشید.   آموزش کار با بخش های مختلف بتاکاپ   چطور در بتاکاپ امتیاز جمع کنیم؟ […]

رقابت حساس و نفسگیر کاربران در اپلیکیشن بتاکاپ در خرداد ماه به پایان رسید. شما نیز می توانید با نصب رایگان اپلیکیشن بتاکاپ و شرکت در مسابقات مختلف و کسب امتیاز، یکی از برندگان قطعی بتاکاپ در خرداد ماه باشید.

 

آموزش کار با بخش های مختلف بتاکاپ

 

چطور در بتاکاپ امتیاز جمع کنیم؟

 

اسامی برندگان اپلیکیشن بتاکاپ | خرداد 1400

اسامی برندگان اپلیکیشن بتاکاپ | خرداد 1400

 

توضیحات:

*همانطور که در قوانین و مقررات بارها تکرار شده است، جوایز تنها به کابرانی تعلق می گیرد که نسبت به تکمیل پروفایل خود اقدام کرده باشند، به همین جهت نفرات برتر پیش بینی مسابقات که مشخصات خود را پر نکرده بودند در این دوره مشمول دریافت جایزه نشدند و به ترتیب نفراتی در بخش پیش بینی جایزه برده اند که بیشترین درصصد پیش بینی درست را داشته و مشخصات پروفایل خود را نی پر کرده اند.

*نفرات برنده ای که هنو نسبت به درج شماره کارت در پروفایل خود اقدام نکرده اند، ظرف 48 ساعت آینده حتماً اینکار را انجام دهند تا جوایز نقدی این ماه به حسابشان واریز شود.

*به افرادی که اپلیکیشن را از گوشی خود حذف کرده باشند، جایزه ای تعلق نمی گیرد.

*جوایز حداکثر تا پنجم هر ماه به حساب برندگان واریز می شود.

*فرصت کسب امتیاز از طریق کد دعوت در نسخه جدید اپلیکیشن بتاکاپ را از دست ندهید.

*در دوره تیرماه، امکان کسب سکه از موارد مختلف برای کاربران فراهم شده است. شما می توانید روش های جدید کسب سکه در اپلیکیشن بتاکاپ را با کلیک بر روی لینک مشاهده نمائید.

*از امروز به دنبال پیدا کردن کدهای بتامون رایگان برای کسب سکه مجانی در اینستاگرام و سایت بتاکاپ باشید. نفر اولی که کدها را پیدا کرده و طبق راهنما در فروشگاه بتاکاپ (قسمت متفرقه) وارد کند، برنده آن روز خواهد بود. راهنمای کسب سکه رایگان در بتاکاپ از طریق بتامون

*ضمنا کابرانی که از چرخونه شانس جوایزی برنده شده اند میتوانند از بخش تاریخچه جوایز در منوی پروفایل خود نحوه استفاده از جایزه های خود را ببینند و یا جایزه خود را به سکه یا پول نقد تبدیل کنند.

 

آموزش تبدیل جایزه بتاکاپ به سکه و پول نقد

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید