کد خبر:36408
پ

اسامی برندگان فروردین 1401 اپلیکیشن بتاکاپ

اسامی برندگان فروردین 1401 اپلیکیشن بتاکاپ اعلام شد.   برای ورود به فروشگاه موقت بتاکاپ بر روی لینک کلیک کنید.     تغییرات در اپلیکیشن بتاکاپ 🎊تبدیل امتیاز به سکه و سکه به وجه نقد تنها برای کاربران فعال در اینستاگرام بتاکاپ که لایک و کامنت در پستها انجام می دهند انجام می شود، در […]

اسامی برندگان فروردین 1401 اپلیکیشن بتاکاپ اعلام شد.

 

برای ورود به فروشگاه موقت بتاکاپ بر روی لینک کلیک کنید.

 

 

تغییرات در اپلیکیشن بتاکاپ

🎊تبدیل امتیاز به سکه و سکه به وجه نقد تنها برای کاربران فعال در اینستاگرام بتاکاپ که لایک و کامنت در پستها انجام می دهند انجام می شود، در غیر این صورت درخواست تبدیل نکنید.

🎁پس از این به جز برندگان چالش های اینستا، به یک نفر دیگر از کاربرانی که در آن چالش جواب درست را ذکر کرده به قید قرعه جایزه چالش اعمال میشود.

⚽ برای رقابت در جدول رده بندی ماهانه روش های زیادی برای کسب امتیاز وجود دارد.همانطور که پیشتر هم عنوان شد شما می توانید با بردن فوتبال فانتزی، به میزان جایزه تعیین شده امتیاز دریافت کنید.

⛳ به مراحل خط چین اضافه شده و در ماه جدید هم اضافه می شود

💰 برای برنده بتاکیو در جمعه شب ها جایزه نقدی پنجاه هزار تومانی در نظر گرفته شده است. بتاکیو همان چالشی است که ساعت نه هر شب آغاز می شود و فقط سی ثانیه فرصت پاسخگویی دارد.

🏆 بازیکنان جدید به فوتبال فانتزی اضافه می شوند.

🎯 فروشگاه بتاکاپ و روال تبدیل سکه و امتیاز به وجه نقد و سایر اطلاعیه های مهم را در قسمت اخبار اپلیکیشن بتاکاپ دنبال کنید.

💎برای اطلاع از میزان جوایز هر ماه به قسمت تاریخچه جوایز مراجعه کنید و بر روی علامت سوال سمت چپ بالای صفحه بزنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید